Blacklist-referens
ID: 759 — Övrigt
Anledning: begärd av berra
Personal: ZeRo_Br1ks
Datum: 2026-04-05
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att Jag bleb catchad meta de ja då it visste var att det räknas som meta även om den du prata med var it ingame vilket jag fattar såklart men då visste jag inte det så det väckte frustration problemet var att jag fick pioäng vilket ledde till indragen krim men jag hade 10 vanliga rp poäng och 5 på krim men jag vet inte nu eller då om det var indragen krim för de och då sa berra jag drar in din krim för jag var lite uppkäftig mot han vilket var fel och sen gör jag ett dumt val jag skriver i - rep en helt ok lång text om att berra delar ut poäng som en basket match osv vilket inte ALLS stämmer men då var jag arg, Denna rep följde it kriterierna så jag fick ban för staff diss vilket ja fattar och sen blacklist men en anledning vrf ja dkrev - rpen var för att berra sa några ord t mig men jag säger verkligen inte att de var hans fel för jag betede mig värre tycker jag
Tar du ansvar för det som hände? Ja absolut jag tar ansvar det ag gjorde var fel och jag borde inte skrivit den repen borde bara hållt mig lugn
Vad har du lärt dig sedan dess? Det jag har lärt mig är att kontrollera mina frustrattioner och inte bara sölänga ut saker från min mun höger o vänster för jag gjorde det i detta fall och kolla var det ledde mig inte alls värt
Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag har lärt mig av mina misstag och jag är redo för och bevisa att jag har gjort det, sen tycker jag att rp är kul och unive är ju bästa servern, och jag tycker det hade varit kul att komma tillbaka och skapa minnen igen och också utveckla min rp och ha roliga scenarios och såklart att visa att jag har mognat mycket mer
Har du bevis som stödjer din överklagan? Asså jag vet tyvärr inte hur man klistrar in här på datorn men jag tror att berra har bevis på min meta och rep osv
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja