Nekad turk0965 | Ban Överklagan Göken

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

turk0965

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199494586562/

Ditt Hex-ID: steam:11000015b73e0c2

Vad är din discord tagg? turk0965

Vem var det som bannade dig? Göken

Bild på banmeddelande: Skärmbild (220).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde ett mycket dumt beslut men jag ber så hemskt mycket om ursäkt blev bara hypad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och grabbarna skulle prodda och sen så ser jag i våran vc chatt att våran boss ska komma ig så jag blev hypad och jätte glad för jag har adhd och jag som har en sån diagnos kan it hjälpa det sen när bossen väll kom in så sköt jag i luften och jag blev bara glad för han har ej varit inne på länge så jag har ju saknat honom hoppas ni förstår:)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde absolut ett fel men jag vet att detta var fel men va liksom för hypad så detta är ej en felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. asså blir ej bannad så ofta den senaste var bara att jag råkade vdm någon och jag skrev ds men hann ej och skriva det innan jag blev bannad 1h

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså jag kan ju ej hantera min adhd så kunde ej tyvär göra annorlunda förlåt för det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag men jag vet ej hur jag ska hantera detta men ska försöka förbättra mig jag ber om ursäkt igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag har förståt ber om ursäkt ska inte göra om detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka