Accepterad turk0965 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

turk0965

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199494586562/

Ditt Hex-ID: steam:11000015b73e0c2

Vad är din discord tagg? turk0965

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-12 202638.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde ett stort fel och borde tänka extra mycket på detta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min allians som nyss skapade skulle dra och prodda sälja lite för mitt gäng håller på att gå under vill verkligen göra allt för mitt gäng så jag gjorde ett jävligt dumt beslut nämlgien fear rp polisen riktade på mig men jag valde att dra där ifrån fattar till 100 procent att detta ej är acceptabelt respekterar detta men ber också om ursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var ej en felaktig detta är absolut mitt fel tar verkligen ansvar för de jag har gjort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. asså kommer ej ihåg de var länge sen jag blev bannad faktiskt blev bannad minst 2-3 månder sen tror jag så jag brukar ej bryta så mkt regler men detta tar jag ansvar för

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att stanna och ta upp mina händer och vissa att jag VÄRNAR OM MITT LIV detta var ej okej de jag gjorde som sagt detta händer ej igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag detta sker ej igen de svär jag på fear rp är de dummaste man kan göra att man ej värnar om sitt liv sorry bubblegum detta sker ej igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag har förståt ber om ursäkt ska inte göra om detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka