Accepterad Esa1975 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esa1975

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e4991d4

Vad är din discord tagg? vemevem.00

Vem var det som bannade dig? bubelgum

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-01-28 212144.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? varfrör jag tror att bubelgum valde att banna mig är eftersom att polisen rikta mot mig men jag håppade ut och sköt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och andra indevider valde att göra bankrån för att ha kul och göra ett roligt scenario. vi blir klara med att råna därefter kör vi med mitt fordon sedan efter en tidsperiod så blir vårt fordon obrukbart och dör det var 2 polis bilar som hade anlänt till platsen resterande poliser va längre bak en polis håppar ut och riktar jag var under extrem stres eftersom det var mitt första bankrån jag hade förmig att vi skulle håppa ut sjuta och sedan springa innan alla andra poliser anländer men när polisen riktade håppade jag ut och sköt och det ÄR FEAR RP OCH SUNT FÖRNUFT jag tar ansvar för detta fel jag gjort och kommer 100% ta hänsynt till de det är ingen snack om saken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. denna bannen var ej felaktig eftersom jag bröt mot reglerna. enda sen jag blev unbannad sist har jag hållt min rp på en hög nivå och bestämt mig för att skapa scenarion som är kul men även göra rätt av mig och hålla mig undan från regelbrott tyvär så blev det fel denna gången och vi alla gör fel och jag tar ansvar för detta mistaget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har ej blivit bannad på jätte länge det kan ni se i ban bilden och tidigare bans harjag lärt mig mycket av och inget liknande har hänt jag håller mina ord och jag menar det påriktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja såklart jag hade kunnat håppa ut och hålla upp händerna och fear rpa så hade detta inte hänt men jag vill bara säga va under stress och min data laggar lite så när vi krasha kunde jag inte håppa ut och när jag väl gjorde det så söt jag det var idiotist gjort och jag förstår att rpn förstördes och vill be hemskt mycket om ursäkt. ett bevis på att detta inte var med avsikt är att jag hade inget att förlora eller nått de var bara ett stressande scnario. jag påstår inte att det är en ursäkt vill bar ha förstålse och ennu en gång jag tar fullt ansvar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart jag ska ta hänsynt till detta och ha extra koll på reglerna men även hålla min rp på en så hög nivå som möjligt. jag står till skuld och har dåligt samvete tro eller ej men det var ej menat. tack för mig och håppas att du kan förlåta mig och så glömmer vi detta och gör om och göra rätt fram över.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

BubbleGum kan jag även göra överklagan på krim varaningar? Hur gör man isåfall 😁

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka