Accepterad TurboHulken_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borat

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Servervakt Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
403
Reaction score
35
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199381530912/

Ditt Hex-ID: 110000154b6c920

Vad är din discord tagg? TurboHulken_

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-28 002759.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag pittade en grabb med en aimo bil och sedan tar spawnmenu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och gjorde job på aimo som att ge p-bot sedan kommer det grabbar i en svart bil jag åker efter men när jag bromsar så tar det 5 sekunder för bilen att bromsa då kör jag in i grabben sen tar spawnmenu

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var lite felaktigt eftersom aimo bilen mercedes E63 går ej att bromsa ni kan testa den det tar 5-7 sek för att bromsa den men spawnmenu delen var faktiskt fel av mig som jag insåg nu och ångrar det jag gjorde. Jag vill jätte gärna bli unbannad och få en ny chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare och lärt mig utav mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske köra lite lägre hastighet och ha bättre reflexer men bilen har jätte tröga bromsar men att inte ta spawnmenu och kanske ringa en vän eller taxi bolaget

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara mer försiktig med nya bilar och ej ta spawnmenu för de som händer under rpn

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka