Nekad TurboHulken_ | Ban Överklagan [SHABBE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borat

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Servervakt Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
403
Reaction score
35
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199381530912/

Ditt Hex-ID: 110000154b6c920

Vad är din discord tagg? TurboHulken_

Vem var det som bannade dig? Shabbe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-20 165216.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min bil rullade några gånger och jag rpa inte på skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och åkte runt på prios sen när jag ser en grabb på en hoj så åker jag mot han och pratar med han sen så körde jag på han men det va ds som jag bevisa med min klipp i pm fast jag såg en polis så jag började köra vi östra motorvägen sen upp för en väg och när jag svängde bilen så rullade den flertals gånger och då rpa jag ej på skador

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var inte direkt felaktig jag kunde ha rpat längre och pratat mer och rpat på /me och jag hoppas jag kan få en ny chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och har lärt mig utav mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpat längre och rpat med /me

Har du lärt dig någonting efter din ban? Rpa mer och rpa på /me

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka