Accepterad TurboHulken_ | Ban Överklagan [mekka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Borat

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Servervakt Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
402
Reaction score
35
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199381530912/

Ditt Hex-ID: 110000154b6c920

Vad är din discord tagg? TurboHulken_

Vem var det som bannade dig? Mekkafvv

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-17 133619.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag skjöt en grabb huvud före däck

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid sc styling när min vän skulle pimpa hans bil, därefter var det några grabbar som slog mig där inne då så sa jag till dom att komma ut och slåss istället för där inne för att undvika ban, sedan jobbar en grabb på sc styling och stör sig på mig och säger att han ska knu!!a mig och döda mig då kommer han ut och tar av sin namnbricka och sätter på sig mask och börjar följa efter mig och jag varnar han och säger att jag kommer skjuta han men han sa att jag inte kan för någon anledning. Jag kör mot hamnen och min bil börjar ryka och innan den gick sönder hoppade jag ut och skjöt han i huvudet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen ej var felaktig eftersom jag kunde ha förlängt scenariot och skjutit däck och försökt kidnappat men jag var lite stressad eftersom min bil rök och jag trodde att den skulle gå sönder. Jag har lärt mig utav mitt misstag och jag hoppas att jag kan få en ny chans eftersom jag har lov just nu och vill rpa med vänner.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och lärt mig utav mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skjuta däck och försökt kidnappa så hade scenariot varit roligt för både mig och motparten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte skjuta huvud först och gå för däck och kidnappa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka