Turbo FiveM staff ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turbo

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är ditt nuvarande spelnamn? Turbo

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Hammarberg

(Var ärlig och det är åldern som du är just nu du ska ange)
Hur gammal är du? 15

(Digital form som t.ex 13.00 eller 13:00)
Ungefär vid vilka tider kan du vara inne på servern? Från 16:00 till 22:00 ungefär men på helger till typ 03:00 fast ofta senare.

Har du några tidigare erfarenheter som staff? Nej men kommer sköta mig och vara mogen.

Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt? Minst 2 timmar varje dag fast oftast upp mot 5-6 timmar per dag.

Vilken FiveM server spenderar du mest tid på? Multistaden

(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om du gör det, vad är din discord tagg? TrocaTurbo#5757

(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in? Ja de kan jag och brukar spela in jämt när jag spelar.

(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om skript och vilka kan du? Har bara testat skripta lite men är inte så jätte bra.

Varför vill du bli staff på Multistaden? För att jag vill hjälpa servern att bli bättre och hjälpa folk på servern.

Om någon säger att du är en Bra Staff, hur reagerar du på detta? Först å främst vill jag veta varför jag är en Bra Staff och hur jag kan påverka det och sedan vad jag har gjort. efter det så får jag prata med någon som har högre rank å kolla vad dom tycker om jag ska banna eller något liknande bror på vad dom sagt och om dom har gjort något tidigare.

Vidare till muntlig intervju. DM mig på dc

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka