Dubbelpost Benjamin2121 | Ansökan till Staff [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjamin2121

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Ditt discordnamn: golden_duck18

Ange ditt födelsedatum 11 februari 2011

Varför ska just du bli staff? tänker att de är bättre att hålla alla svar korta än utdragna.

för jag vet att jag inte kommer vara partisk och jag kommer alltid att vara rättvis

Vad tycker du inte fungerar på Unive? krim rpn. bara idag har jag fått ress 4 gånger och de va då jag kände att jag faktiskt kunde göra skillnad om jag kan hjälpa andra

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi ska följa reglerna strikt och vi ska göra allt för att utveckla serverns rp så mycket som möjligt

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man är inte partisk och man ska ALLDRIG behanla sina vänner bättre i sup bara för att dom är dina vänner t.ex

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag bor varanann vecka så jag kommer kunna göra staff arbete 2 timmar minst per dag en vecka och en veckja kan jag göra arbete fram tills 01:00 minst

Hur länge har du spelat på Unive? 1e september

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Dubblepost

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka