Accepterad truxx | Ansökan till Servervakt [Etos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

truxx

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Vad heter du på discord? truxx#9038

Ange ditt födelsedatum 23 Juni 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16-24 (vardagar). Nästintill hela dagarna på helger.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan någon gång i februari 2022

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/088e238afcca7cdb0052cb242ef14940 (ban nummer 1 blev överklagad & godkänd)

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är enligt mig som en staff, förutom att man inte kan flyga runt i spectate eller ta support ärenden. Men en servervakt enligt mig är någon som vill hjälpa till att få servern att hålla en proffsig nivå generellt & inom rpn. Som servervakt har man ansvaret att se till att lall & förstörelser minskar, men även ser till att de nya kan få en bra första upplevelse och faktiskt väljer att stanna kvar.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag har då varit staff innan & har då kunskaper om hur saker & ting ska gå till. (Förutom då att jag inte kan flyga runt i spectate & ta reports + ärenden som SV). Jag vet att det krävs bevis (klipp eller screenshot) vid ban. Men även att man har ett rätt stort ansvar att hålla servern i bra skick och att inte låta lall & annat komma ivägen. Man som servervakt ska minska på allt onödigt lall och ge de nya som väljer att titta in för första gången ska få en bra upplevelse och faktiskt självmant vill stanna kvar för att de tycker att det är kul. Jag vill hjälpa servern att minska på mängden oproffsig rp & lall som pågår dagligen. Det är flertalet gånger om dagen man stöter på denna typ av människor. Som antingen bara är där för att förstöra eller bara är där för att lalla & inte rpa seriöst.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är som sagt i föregående punkter, någon som vill hjälpa servern till de bättre. Genom att få bort oseriös och lallig rp.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption kan försegå vid resultat av ban av två parter. Ena parten kan vara en vän, andra kan vara någon man inte känner. Om båda parterna då begår regelbrott som ska vara en svban/vanlig ban och man då inte väljer att banna till exempel som i detta fallet sin kompis för att man "inte har någon att rpa med då". Detta blir då både abuse & korruption då du använder dina perms på fel sätt. Ett annat exempel på abuse är om man tillexempel står på vianor i kö & någon väljer att tränga sig. Istället för att rpa ut det & be personen ställa sig i kö så väljer man då i att använda sig av /kick eller /svban utan en faktiskt anledning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka