Inaktuell Tropical | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tropical

Icke Medlem
Meddelanden
829
Reaction score
556
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio

Vad heter du på discord? Tropical🧃#0615

Ange ditt födelsedatum 12 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Rpn som vi har idag samt hur mycket jag vill förbättra den. Kanske ni undrar hur, jo eftersom medlemmarna jag tar in är viktiga för servens rp.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Som du vet var jag staff innan och nu under min tid som medlem har jag rpat mycket och vet vad som behöver ändras och andra saker som behöver finslipas. Jag kommer också se till att jobba hårt för dessa problem.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska aldrig vara otrevlig så länge motparten har en bra ton. Dock om dom börjar hetsa ska man visa dominans att jag styr ärenden och dom ska inte höja rösten över min. Men i början av en intervjun så kan jag välkomna dom hit och förklara lite vad vi är för server och vad vi strävar efter.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på unive ska man inte bli för att sitta och lalla. Man ska bli det för att bli en del av Unives community. Man ska bete sig väl och följa alla regler och det ska inte vara något problem. Om alla gör så kommer vi ha en bra rp på serven.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna rpa utan att bryta mot regler och följa alla regler på dc.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Få ett bättre community och försöka att prata med dom jag tar in och jag skulle ta mig mig skyldigheten att förklara lite hur man kan utföra olika senarion bra och dåligt. Jag vill också försöka hjälpa alla som redan är medlemmar och försöka utöka deras rp med olika förslag. Jag har nu under min tid som inte staff rpat mycket och vet vad som behöver förändras.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar är jag aktiv minst 4 timmar per dag (kan bli mer). Helger är jag inne nästan hela dagen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är bäst (efter ledningen)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka