Nekad TrollingDoktorn | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrollingDoktorn

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Viktor Hausel

Vad heter du på discord? TrollingDoktorn#3238

Hur gammal är du? 15 fyller 16 i november.

Hur många timmar har du på Fivem? 413.19 på SDK base 2007 och 34.3 på SDK base 2013

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För just nu är jag erfaren anställd på Vianor och har vart de ett bra tag nu, skulle vara kul att få äga företaget och få ta större del utav det. Vill även kunna få fram lite idéer som jag har om Vianor.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit anställd där 3 gånger nu har jag haft jobb där i X antal månader och är just nu erfaren arbetare.

Berskiv din karaktär? Han heter Lukas Borg, han hade en tuff uppväxt och har därför ingen kontakt med någon av sina släckningar längre, han lever på sin lön från Vianor och det han går plus på från sina bilaffärer, han trivs bra på jobbet och brinner verkligen för modds och ansra add-on parts på bilar, att få se och ta del utav hur små detaljer kan göra så stor skillnad typ en lackering eller ett par nya fälgar.

Hur ofta kommer du vara inne? Typ varannan vecka kommer jag kunna vara i tjänst mellan typ 17-00 för varannan vecka är jag hos min mamma och kan endast hålla koll på discord då eller någon dag i veckan så brukar jag få gå till pappa och sitta och spela ett par timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, har det bra som erfaren anställd men skulle vara kul att få en högre uppsättning.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja såklart, flera gånger så man kan allt ordentligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka