Antagen zoiduzu | Chef-jobb ansökan [VANILLA] PLANTISENN

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zoiduzu

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
4
Vilken chefs-position ansöker du till? Vanilla Unicorn

Vad heter du i verkligheten? Marvin

Vad är ditt användarnamn på discord? zoiduzu

Ange ditt födelsedatum: 15 September 2009

När fick du medlemskap på Unive? Jag har vart medlem ett par år sedan å sedan tagit en paus men nu har jag haft medlemskap i ett par månader rakt.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har ju då vart ledning och uppåt på flertal jobb i unive, ytterligare så har jag vart bitr.chef på autoexperten i ett tag innan jag sa upp mig för att testa på annat. Dessutom så har jag vart Ledning och uppåt i ett par gäng, varav viceboss på en, och boss på mitt egna. Något lite mindre relevant så har jag ledaregenskaper från ett annat spel.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer som chef, är givetvis att öka aktiviteten och för att dra samman alla unive spelare för rolig å god rp. Det första jag kommer göra är kolla igenom all aktivitet på anställda och ta bort de som är inaktiva för att ta in nytt folk. Efter att jag kollat igenom aktivteten så kommer jag börja anställa folk, under intervjuer så vill jag givetvis hålla en standard att folk ska vara mogen, kunnig och helst på den äldre sidan med tanke på att det är en strippklubb, men det absolut viktigaste är att personen är mogen och kan bidra med bra rp. Det andra som kommer ske för jobbet är månadens/veckans anställd, alltså den som jobbar mest på bestämd tid kommer få en summa pengar av mig. Jag skulle införa veckans/månadens anställd för att höja aktiviteten och hålla den hög. Tredje är meetups eller events för unives spelare, detta kommer jag införa för att öka aktiviteten hos Unicorn. Ytterligare som har sammanhang till detta är att jag vill lösa sammarbete med andra företag så vi kan planera events eller fester för jobben.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Kan ändras beroende på jobb situation hemma.
Måndag: 16.30 - 23.00
Tisdag: 17.30 - 23.00
Onsdag: 16.00 - 23.00
Torsdag: 16.30 - 23.00
Fredag: 14.00 - 02.00
Lördag: 11.30 - 02.00
Söndag: 11.30 - 00.00

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka