Accepterad TrokkZ | Ban överklagan [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrokkZ

Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198941450501/

Ditt Hex-ID: 11000013a7bb105

Vad är din discord tagg? TrokkZ#0001

Vem var det som bannade dig? Swiipe

Hur lång tid var din ban? 20 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: vdm ~Swiipe. Återstår: 8 dagar 8 timmar 6 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte riktigt, jag hade inte gjort något fel men åndä så blev jag bannad för VDM vilket jag inte har gjort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom in på servern efter en restart och så spawnade jag vid torget, då ser jag två personer som står och röker. Då går jag till dom för att jag undrar om någon av dom vill köpa min Tesla cybertruck, då sa dom att de kunde kolla på den. Då går jag och hämtar bilen och åker tillbaka till dom. Sen kollade dom på den och då sa dom att de inte ville ha den för att de tyckte att den såg ut som ett block. Då åker jag iväg, då kommer en postnord bil i full kareta (snabbt) på fel sida vägen. Jag fick en touch av han postnord bil. Jag åkte några meter sen svängde jag för att åka efter personen. Nästa sekund så blev jag bannad för VDM i 20 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att detta var en felaktig ban eftersom att jag inte har gjort något dumt för att få en ban. För några dagar sedan pratade jag med Hagge för att jag behövde prata med staff om detta. Hagge kontaktade Swiipe och då när Hagge kom tillbaka i samtalet så hade jag tydligen kört över någon vilket jag inte har gjort. Därför är detta en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första bannen var att jag hade köpt en bil och en motorcross från en snubbe och båda fordon rykte. Då ringde jag falck, då kom en person som undrade om jag ringde hans vän som jobbade på falck(snubben som frågade om jag ringde falck jobbade på falck han med). Då kom ju han som jag ringde. Dom blev också lite osams för att ena personen ville fixa det fordonet och den andra det andra fordonet. Då började dom slå varandra tills en blev knockad efter ett eller två slag. Sen var det lugnt igen. När jag öppnade motorhuven för ena personen som skulle fixa bilen som jag köpte så började han pilla med motorn och då sa jag "ska du ha en dildo i arslet". Efter den blev jag bannad för lall i 3 dagar. Nu har förstår jag om man VERKLIGEN ska säga sådant så ska man ändå inte göra det för att då räknas det som lall. Den andra bannen var var att det börjar med att jag åker till torget med min bil som jag hade köpt innan. Jag ville då åka runt med bilen vilket nu var en Bugatti Veyron. Då ser jag en person som inte hade ändrat något på sin karaktär, han hade alltså startkläderna på och inte något hår. Jag åker fram till honom då och frågar såhär "vill du ha skjuts någonstans?". Då fick jag inget svar så då frågar jag igen, inget svar nu heller. Sen efter det så börjar den personen bli aggressiv och börja sparka och slåss mot min bil. Därefter så backar jag och svänger samtidigt. Då så låg han ner efter att jag hade backat. Sen så blev jag rädd och visste inte vad jag skulle göra och då så körde jag över honom. Jag har lärt mig utav mina misstag och det kommer såklart inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej det hade jag inte gjort eftersom att jag inte har gjort något fel för att få en ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, det har jag inte gjort eftersom att jag inte har gjort något fel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka