Accepterad ville.lindstrom | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville.lindstrom

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198215375377/

Ditt Hex-ID: steam:11000010f34aa11

Vad är din discord tagg? dogwhy.

Vem var det som bannade dig? JonteSM

Bild på banmeddelande: bild_2026-01-08_000607688.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag hade quick ut ur bilen och dom trodde att jag hoppade ut ur bagaget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vara bara ute och åkte med mina vänner, det kommer sedan upp 4 bilar som vi har haft otalt med och som skjutit mot oss, det blir då en skottlossning och jag hoppar ut ur bilen med F knappen och inte ur bagaget som påstås, efter skottlossningen så åker vi hem till huset där vi sedan är ett tag tills jag stänger av för att lägga mig och sova, Då skriver JonteSM till mig och eftersom jag stängt av ser jag inte det men går sedan in på discord på telefonen och han skriver att jag blivit bannad i 2 dagar för att hoppat ut ur bagaget och abuseat det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen i sig tycker jag är felaktig, jag hoppar aldrig ut ur något bagage eftersom det inte ens finns ett bagage på bilen, det som händer är att jag får quick seat i bilen och flyger ut snabbt genom den vägen. Och nej vi använder det ej som abuse eftersom min vän har skickat in en ticket om bilen och vill lösa det problemet då vi själva vet att det inte ska användas så då det är helt kass RP. Det var även JonteSM som tagit den ticketen så han vet om problemet med bilen. Sedan kanske ni undrar över varför vi då åker bilen och det är för att det är den enda bilen vi har att åka då vi inte har någon gängbil efter den blev bort donerad och ingen av dem som var med i bilen har någon egen bil förutom den.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men det var väldigt längesedan så kommer inte exakt ihåg vad det var. Jag har 3 bans sen jag började på servern så tycker jag har en bra historik och att bli fel bannad på det här sättet gör den inte bättre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat gjort så mycket annorlunda, Ja jag hade inte behövt sitta i bilen men det är också en sån sak som bara låter konstigt, har man ingen bil tar man den man har. Och jag låg ju inte i bagaget så hade ju inte kunnat gjort nått annorlunda genom det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att kanske inte alltid ta det man har även fast man gör så och det gör nog dem flesta, Och eftersom jag aldrig låg i bagaget och aldrig har gjort det tidigare så jag vet att man inte får det så då kan jag inte lära mig något mer där heller, men jag förstår hur det såg ut från er sida men hoppas att ni kan ta er tid att läsa detta och förstå det från min sida då jag absolut inte försökte abusea något utan det blir sådär automatiskt och ticket har gjorts om bilen och hoppas få hjälp till att fixa den snarast.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Undvik quick i framtiden. Som du vet är quick seat INTE tillåtet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka