Antagen Troik | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Troik.

Erfaren Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,483
Reaction score
570
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Ditt discordnamn: troik.

Ange ditt födelsedatum 12 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff då jag kommer se till så att serverns rp blir bättre, jag kommer vara aktiv och specca mycket samt ta mycket reports. Jag vill vara med i staff teamet och höja den kriminella rpn och erfarenheter finns.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Den kriminella rpn har förbättrats på senaste tid men det finns fortfarande mycket problem med rpn, några exempel är "Shoot on sight" "FearRp" samt "Powergaming". Det finns spelare som använder sig av powergaming i de flesta scenarion. De strävar då bara för vapen och makt. Det är nog de största problem som förekommer i den kriminella rpn.

Det förekommer även mycket lall på servern där folk exempelvis slåss och skriker. Men även mycket halv ooc där folk säger andras discord namn ingame.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kan börja med att snacka ihop oss och diskutera om hur vi ska arbeta så att det blir så effektivt som möjligt. Till exempel att några håller koll på kriminell rpn och att några håller på jobb rpn och reportsen. Men även att man använder sig av /sc om det händer ett stort scenario och att fler behöver specca de. Man kan även sitta i staff discorden och diskutera medans man speccar ingame.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att arbeta professionellt är väldigt viktigt då Staff-Teamet är de som håller koll på hela servern. Medlemmar ska även kunna vända sig till staffsen om dem har frågor eller annat. Man ska alltid vara villig att hjälpa en medlem, man ska hålla en lugn ton men om de behövs ska man vara hård. Man ska vara trevlig och bemöta medlemmarna. Om man bannar någon är det viktigt att snacka med personen innan i /samtal, är de en ny medlem eller icke medlem kan man även ge en varning. Det viktiga är inte att banna någon utan att de lär sig av misstagen de gör.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag rpear inte
Kommer vara aktiv sålänge jag inte är i skolan.

Hur länge har du spelat på Unive? 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja varit staff tidigare

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka