Antagen Troik. | Ansökan till Servervakt [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Troik.

Erfaren Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,483
Reaction score
570
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? Troik.

Vad är ditt Hex:ID

Ange ditt födelsedatum 12 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Ungefär 3-5 h per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2021 medlem

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. För mig är en servervakt en människa som vill hjälpa servern på bästa sätt genom att underlätta för er staffs och sitill att serverns rp höjs. Man ska sitill att alla ska ha det kul och att allt lall ska försvinna. En servervakt kan också hjälpa folk som behöver hjälp.

Ska man vara servervakt ska man vara en aktiv medlem med mycket erfarenheter inom rp. Man ska kunna alla regler och man ska sitill att alla sköter sig osv. Man ska absolut inte abusa sin roll, man ska rp precis som man gjorde innan bara att man ha ett litet större ansvar. Man ska inte leta efter fel utan man tar det som det kommer

Servervakt
/svban
/kick
/toggleid
/dv
/sv
Om någon skulle göra ett stort regelbrott skulle jag bannnat i en timme och sen tagit ett klipp och skicka i servervakt förlängnings bans. Sedan hade en staff höjt bannen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att underlätta för er staffs som redan har ett tufft och stort ansvar på servern att exempelvis få bort lallare och sånna som inte kan bete sig för att sedan skicka vidare till er staffs. Jag vill även bli servervakt för att hjälpa att utveckla servern-

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att man använder makt för att vinna scenario exempelvis kikar någon som riktar mot dig. Detta är inte okej och leder till grova återgärder.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka