Nekad trixer | Polismyndigheten Ansökan (Noble)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trixy

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
4
Ange ditt födelsedatum: 4 Oktober 2007

Vad heter du på discord? Trixy#9976

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 118

Hur aktiv kommer du att vara? 1-5h om dagen

Vad heter du? Robin Wikström

Hur gammal är du? 26

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? helt ärligt känner jag att denna staden behöver mer poliser för när jag är ute och kör så ser jag hur stressade dom är. så jag skulle vilja smitta in i polisstyrkan och hjälpa denna staden känna sig säkrare om dagen samt om naten men jag har ingen utbildning i detta området. jag vill också hjälpa folk allmänt så därfor tror jag att detta är det perfekta jobbet för mig. jag har också en del människor i mitt förflutna som inte trodde på mig som jag vill motbevissa genom att bli en polis och hjälpa göra denna staden säkrare för alla

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att kunna hantera stress, ha respekt för sina kollegor och sint befäll men även att hjälpa folk ute på gatan och vara trvlig men man ska också kunna ställa ner sin for hårdt när någon försöker lämna det lagliga området. man ska också kunna ta hård kritik från dina befällhavare samt civilla och underornade (om man kommer så långt)

Vad vet du om yrket i helhet? man har ett väldigt stort ansvar och man måste ha ett strakt mental för att under sina skift så får man skit av vissa människor när man uppräthåller lagen. men man måste också ha bra fysisk förmåga.

Har du några tidigare erfarenheter? nja jag älskade poliser när jag var yngre och läre mig mycket om dom men har ingen fysisk erfarenhet av det

Hur är du som person? jag är en kille med mycket tålamod och väldigt envis enligt mina vänner. många av mina vänner tycker jag är otroligt rättvis och att jag har mycket respekt för folk jag känner

Är det något vi bör veta om dig? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka