Accepterad Trille for Life | Ban Överklagan [S4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trille for Life

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199102743723/

Ditt Hex-ID: 11000014418d4ab

Vad är din discord tagg? trille for life#5159

Vem var det som bannade dig? vible

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var för ish två veckor sen jag tror vible valde att banna mig då jag var vid sons klubben så var det skottlosnig och jag blir skjuten så ligger kollegor nere och så tänker jag inte vad jag säger när jag skjuter mot sons igen och då skriker jag jävla läder bögar och skjuter mot dom som är en lall rp och man skriker det och skjuter mot dom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle plocka upp en död kollega sen så vart jag när skjuten sen låg jag död på backen vid sons sen fick jag en tagg i polisen dc av vible fatt jag hade sakt jävla läder bögar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så kan jag väll tycka att bannen är så har halft fel samt rätt satt då det var jag som gjorde fel och skrek läder bögar på sons sen tycker väll jag att jag tex kunde ha fått en tjänste varning men sen är det ju lite lall rp samt orealistisk rp att man skriker läder bögar mot sons om man hade gjort det mot hell angels så hade man ju varit sten död det är så jag känner att det är skit rp att jag skrek det sen ångar ag mig mycket att jag gjorde de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det jag kunde ha gjort är att inte skrika läder bögar på sons fatt ja om jag inte ha gjort det hade jag kunna varit polis frn sen det jag kunna samt har gjort är att tänka efter inann jag åkte till sons och hur man ska bete sig under en skottlosnig sen skulle jag typ ha behövt skrika det häller fatt nu i efter han ångar jag mig mycket

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det jag har lärt mig är att man ska använda dig av sin hjärna innan man säger saker sen har jag lärt mig att man ska inte bli så arg att man skriker det sen om jag får bli polis igen så ska jag aldrig säga om det igen fatt polisen är det enda jag brinner för på unive fatt nu i efter hand så saknar jag polisen och så har jag inget att göra på dagarna nu fatt krim är skit sen har jag lärt mig att man ska se upp för vad man säger då det är inte en helt ok rp att skrika jävla läder bögar och så så om jag får bli polis nån gång så ska jag tänka på att inte säga det sen ska jag använda mitt huvud att tänka och inte bara säga saker fatt man är sur fatt massa kollegor ligger nere

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Verkar redan vara löst.

Godkänd ban överklagan. Bekräftat av Bitr Polisdirektör.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka