Accepterad TrexZyy | Beslut Överklagan [Dalmasen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrexZyy

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
2
Ditt discord namn: tr3xzyy

Ditt Hex-ID: steam:11000015ba74484

Vad för typ av beslut gäller det? Ban fram tills 29 Juni. Går inte för mig att göra ban överklagan därför gör jag beslut.

Vem/vilka tog beslutet? Liam070 och Dalmasen

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom jag var jävligt dum och hoppade på ett berg med min bil när jag redan hade två poäng ifrån ban.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är inte direkt fealktigt men eftersom det jag gjorde va jävligt dumt och jag vet om det men jag landar på däcken och får ingen blackscreen ingen tagen skada eller nånting så då tänker jag inte på att jag hade fått ont om detta hade varit IRL. Jag har sån galen ångest över att jag inte rpade på skador efter detta händer och varför jag faktiskt hoppade på berget vet jag inte men jag tänkte mig verkligen inte för konsekvenserna. Jag fattar att det måste leda till en ban då jag hade 2 poäng ifrån ban men jag känner ändå att det var jävligt dumt gjort av mig och av åtgärderna jag fått har jag lärt mig att inte göra om det och har lärt mig reglerna bättre vilket kommmer leda till att när jag är tillbaka på servern så kommer jag bidra med en så himla mycket bättre rp och bygga upp servern på ett rp rikt sätt. Jag vill jättegärna komma tillbaka nu eftersom jag precis har fått in min nya patent som jag vill testa trimmad och med camber osv. Jag ser verkligen felet i det jag gjort men ber väldigt mycket om ursäkt. Jag fattar mitt fel och står för det men jag tycker ändå att jag kan få det som en varning eftersom att jag har lärt mig av mitt fel och kommer verkligen inte göra om det. jag vet inte vad som gjorde att jag gjorde det jag gjorde men det blev som det blev och jag tänkte inte på att man hade fått ont IRL eftersom jag inte fick blackscreen eller krockade eller nåt men som sagt har jag lärt mig av det jag gjorde fel och jag kommer rpa på ett mycket bättre sätt hädan efter. Jag hoppas att detta går att göra nånting åt och att jag kan få komma tillbaks och testa min nya patent imon. Jag lovar er att jag har lärt mig och kommer inte göra om det!;)

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har ba en banbild men den känns onödig

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka