Nekad TrexZyy | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrexZyy

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199497954436/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ba74484

Vad är din discord tagg? tr3xzyy#9320

Vem var det som bannade dig? taxi

Bild på banmeddelande: Capture0.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick fram till ett par döda kroppar och sa knullade knullade till de efter jag dödat de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng åkte runt och sen såg vi de gänget vi hade krig med och nästan direkt när vi kommer dit blir vi shoot on sightade och då kör min kompis men kommer inte riktigt iväg så vi hoppar ut min kompis dör jag skjuter alla förutom en som gömmer sig i en baklucka och sen efter jag har dödat de sprang jag runt och kollade om fler va kavr sen sprang jag tillbaks till döda kropparna och sa knullade knullade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är absolut jag som gör felet eftersom jag hanterar döda kroppar på fel sätt. Jag tänkte mig inte alls för när jag pratade med de döda kropparna och det kan man fatta eftersom jag hoppade support eftersom de shoot on sightade mig men sen vart det jag som blev bannad istället och det var jävligt dumt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här förut och då har jag lärt mig en massor som tillexempel att det är ingen ide att kaxa emot staffs eftersom det leder bara till värre åtgärder och staffs har alltid rätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle skitit i att stanna kvar och bra dragit istället direkt efter jag dödat de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att tänka mig för vad jag gör och att inte ljuga i support för det blir bara värre nu denna gången va staffsen snälla mot mig vilket jag uppskattar men fortsätter jag såhär kommer det leda till värre åtgärder.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka