trevor_guard | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RealNobody

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
7
Ange ditt födelsedatum: 7 Juni 1999

Vad heter du på discord? markus#9007

Är du whitelistad? Nej

Hur många timmar har du på FiveM? 150 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 2 timmar minimum

Hur ofta kommer du vara inne? 2 timmar minimum per dag

Hur många timmar har du på FiveM? 150

Vad heter du? trevor guard

Hur gammal är du? 22 år

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? trevor guard jobbade på Securitas i förra staden.
Jag tycker óm att folk ska känna sig säkra

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? för jag har en total vakt utbildning och ta detta på stort allvar. jag vet vad för befogenheter vi har

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? ja trevor jobbade hos säkerhetbranschen i förra staden han bodde i innan han kom hit.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? man ska använda ett begrepp som heter TTT som betyder tänk tryck tala för att man inte ska bli tyst i radion

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? bra Securitas vakt är att man vet vad man får göra, txm vad nördvärn är och dom olika principerna är och varför just vi finns.
vi jobbar både natt som dag och att göra våran kund nöjd.
man beter sig mogen och professionell så att alla känner sig trygga med oss i tillvaron
man använder vapnet som en sista utväg txm....
om en person börjar klåttra och vi ser det så kanske det endas hjälper med att prata med denne person istället för att använda batong

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) jag hade anropat i radion för förstärkning inanna jag börjar gå fram, sedan när förstärkning hade kommit fram så hade vi gått fram i en formation som ett v för det är standart i våran bransch för våran egna säkerhet och personens säkerhet och sen hade en utav oss txm trevor guard alltså jag frågat offret om hen är skadad och kan baka till oss så den är i säkerhet.
om vi inte känner oss skäkra så hade vi ringt polisen för dom har större befogenheter än oss och sånt.
men vi försöker lösa problemet så smidigt som möjligt utan att någon kommer i skada

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag tar fram batongen och slår till personen som misshandlar för det är godkänt för det står i rimlig proportion till brottet och eventuellt kan den som misshandlar skada offret krovt så den förlorar livet

Har du några andra frågor? inte vad jag kommer på nu

++++rep denna killen han förtjänar verkligen chef han var chef på Qpark och jag var bitr chef han styrde upp de jätte bra han gillar att ha ansvar tycker verkligen han ska bli chef++

Tillbaka