Nekad Trattskaften | Ban Överklagan [GABBO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trattskaften

Icke Medlem
Meddelanden
192
Reaction score
43
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198058654107/

Ditt Hex-ID: 110000105dd499b

Vad är din discord tagg? Trattskaften#3949

Vem var det som bannade dig? gabbo

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag snackade ooc men det var för att jag trodde jag hamnade i staff samtal och då sa jag banna inte mig. Och för jag körde över en kille. Men nu i efterhand förstår jag att det kommer upp staffsamtal om man hamnar i ett för jag hörde en röst och trodde jag hamnade i ett och därför snackade jag ooc för jag inte ville ha ban för vdmen. Men jag gjorde självklart fel och de visste jag där och då men tänkte inte efter så det blev som blev allt jag ber om är en till chans så ska jag ansöka till medlem och rollspela seriöst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Rpade med en kille men blev riktigt lack för han va ganska trög o snacka med så blev lack och kasta ner han i vattnet först sen fick han revive och körde över han för han fortsatte babbla på och jag blev bara lite lack där och då och ångrar självklart att jag körde över han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt rätt med vdm men ooc var ej meningen såg i min ge meny att gabbo var där och hörde en röst så trodde någon snackade så var bara missförstånd inte spelat på länge och hade inte koll på staffsamtal.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. massa gånger läs min banlista om du vill veta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kört iväg och inte lackat på killen som snackade med med mig och skrek.

Har du lärt dig någonting efter din ban? självklart.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aaa

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka