Nekad Trattskaften | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trattskaften

Icke Medlem
Meddelanden
192
Reaction score
43
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198058654107/

Ditt Hex-ID: 110000105dd499b

Vad är din discord tagg? trattskaften

Vem var det som bannade dig? 9jonte

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag skrev till honom i pm och frågade om han va utvecklingstörd. Det var såhär att jag som icke medlem hade blivit sönder vdmad av några kriminella (Har klipp) och dom rpar inte på skador eller något och med tanke på att dom var kriminella så tyckte jag det var lågt av dem att hålla på så med sina op bilar. Sedan tillslut flippar dom vår bil och krockar sönder men dom hoppar bara ut och riktar direkt. Sedan blir jag dödad av dem. En av dom kriminella väljer att kalla mig idiot i lokal ooc. Och då besvarar jag med något i stil med käften idiot jävel eller nåt för tänker inte bli kallad idiot av nån i ooc för ett fivem scenario. Har alltså klipp på allt men kan inte få tag på de förens i veckan men vet inte om det skulle behövas då de är 3 månader sen. Iallafall jag åkte runt med min kompis som tog deras bil och körde iväg istället för att bli dödad som jag och då blir han kickad utav 9Jonte för lall. När egentligen det som hände var att några vdmade sönder oss och han tog deras bil bara för de. Och iallafall så var de så att 9Jonte väljer att banna mig för hets ooc när det var någon som kallade mig idiot först och jag besvarade tillbaka. Och efter han kickade min kompis tpar han tillbaka till dom personerna som jag gissar var hans polare då han nekade att dom hade kallat mig idiot fast att jag hade det på klipp. Sedan drog jag iväg ett argt pm till honom och frågade om han var utvecklingsstörd och efterbliven vilket jag inte borde ha gjort men blev väldigt irriterad att jag fick ban för att jag besvarade att någon kallade mig idiot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var 3 månader sen. Men det var några kriminella som jagade mig och min kompis i en bil vi hade hittat och dom vdmade och massa på oss. Och deras bil var så op att den inte gick sönder så vår bil dog och han dödade mig och min kompis tog deras bil. Allt som hände efter skrev jag över.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De är väl aldrig rätt att staff disrespecta det vet jag om. Däremot blev jag väldigt irriterad på hans beslut och hur han agerade där och då hur endast tog sina polares parti och bannade mig när jag endast försvarade mig själv från att bli kallat idiot. Jag kan sagt några fler saker till honom efter han bannade mig för staff disrespect men inte säker då det var längesen men iallafall så var det fel isåfall. Så självklart jag som gjorde fel enligt vad reglerna säger men från mitt perspektiv så ifrågasatte jag endast hans utveckling då han bannade mig för hets i ooc men inte dom andra då det var helt klart att dom började.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har blivit banand för lall här innan och de va för jag va ny på servern och ställde mig på en polisbil vilket var fel för de gör man inte i verkligheten. Andra gången blev jag banna för rdm men de va textur lagg så jag körde tydligen på min kompis när jag puttade bilen och han dog. och sen massa andra bans som vdm emote abuse och massa annat. Sen nu denna ban. Min senaste ban förutom denna var i oktober så har skött mig tycker jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skrivit kränkande ord till honom då han tog åt sig och bara väntat ut min första ban för hets ooc istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte ifrågasätta staffs utveckling och kalla dom saker. Det visste jag egentligen redan att det var fel men där och då behövde jag skriva till honom och fråga honom varför bara jag fick ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka