Accepterad Volvo_760_GLE | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volvo_760_GLE

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198447369813/

Ditt Hex-ID: steam:11000011d089e55

Vad är din discord tagg? charlie_lj10

Vem var det som bannade dig? Philip 320, ooc.

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2025-06-18 21_26_20.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han trodde jag sa något ooc jag vet inte ens varför jag blev bannad på ooc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag såg 320 en karaktär som hade exakt samma röst som Marja lisa och trodde de var hon som hade blivit typ trans eller nåt så jag frågade tja är de Marja lisa eller hör jag fel också fick jag bann för ooc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag blev bannad för ooc för att fråga om en karaktär som lät som Marja lisa var Marja lisa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare för lite små saker men det var tidigare när jag typ hade börjat med RP och lite smått efter men just nu är jag grön och har inte blivit bannad på jag vet inte hur länge.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte typ inte fråga om namn bara för att jag tror de e Marja lisa baserat på rösten, beteende och utseende.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för att jag vet inte vad jag gjorde fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

glömde tillägga att jag hade frågat flera gånger innan men fick inget svar så jag gissade vem de kunde vara ist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka