Accepterad Trapstar1312 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trapstar1312

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198929068370/home/

Ditt Hex-ID: 110000139bec152

Vad är din discord tagg? Trapstar#6446

Vem var det som bannade dig? Hellcat

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-17 163532.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För vi råkade krocka för han inte såg när jag rpade på skadorna men för hans perspektiv så kan jag förstå.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg till trygghansa, när jag är påväg dit så krockar jag med en annan bil. När jag hade krockat i honom så skulle jag köra fram till honom och fråga hur det gick, men bilen jag körde har ganska bra acceleration så jag råkade köra på honom när jag skulle ställa mig brevid honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår bannen från hans perspektiv, från hans perspektiv så blir det som att jag krockade och blev sur och sen pitta honom. Det var inte så det var menat. Direkt när vi krockade så rpade jag med rösten och jag har på klipp när jag skriver /me ont i huvudet, jag gjorde det ca 5 sekunder efter vi krockade. När vi hade krockat så skulle jag fråga hur det gick med honom, när jag åkte mot honom så accelererade min bil jättesnabbt så jag tappade kontrollen helt enkelt vilket i sin tur resulterade i en till krock, inte värsta krocken men vi krocka ändå. Jag körde sen då till sidan där min vän sen kom med sin bil.
Jag såg sen inte han i volvon mer sen vart jag bannad. Men så som det såg ut från hans perspektiv så förstår jag bannen, för jag kan ändå sätta mig in i hans situation.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 4 tidigare bans tror jag. Jag kommer inte exakta anledningarna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gå ur bilen istället för att sitta kvar i bilen. Jag hade då kunnat RPa på att jag exempelvis behövde luft efter krocken. Jag hade sen kunna gå till honom för att fråga hur det gick istället för att ta bilen till honom. Detta hade nu i efterhand när jag tänker efter varit mycket bättre. Jag hade jun då inte heller ens kunnat köra in i honom och denna situation skulle inte uppstått.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har nu lärt mig att tänka efter mer noggrant över hur jag ska göra i sådana situationer för att det ska bli bra för båda parter. Jag pittar inte folk och jag tycker det förstör Rpn när folk gör det, det är inte realistiskt. Men jag har nu lärt mig av min ban och jag kommer att göra annorlunda till nästa gång. Jag kommer att vara mer tydlig med när jag rpar på skadorna också.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Jag följer alltid denna regel för jag tycker att den är en bra huvudregel i den realistiska rpn. Jag bryter därför aldrig mot powegaming regeln. Jag Rpar alltid på skador, alla små skador också!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka