Accepterad Trapstar1312 | Ansökan till Servervakt [Mohsha80]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trapstar1312

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad heter du på discord? Trapstar#6446

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Är aktiv runt 3 timmar per dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen december ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ca 5 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i huvuduppgift att hålla koll på vad som händer inne i servern. En servervakt är exakt vad det låter som, en vakt som håller koll i servern. En servervakt har tillgång till att kicka folk men även att svbanna folk vilket man endast ska göra vid regelbrott, vid exempelvis lall så är det bara att kicka personen då personen i fråga garanterat kommer tänka efter. Hade det inte funnits någon servervakt så skulle det vara jättemånga som lallar och förstör för dom som vill Rpa seriöst. En servervakt har även som uppgift att hålla servern fin så allt ser bra ut, är det t.ex en söndrig bil mitt på vägen så finns det ett kommando för att ta bort bilen "/dv" det gör att servern blir finare och ser bättre ut än att det ska stå massa söndriga bilar överallt. En servervakt finns också till för att underlätta för staffsen, för dom har väldigt mycket viktigare saker att göra än att t.ex ta bort söndriga bilarna som finns på vägarna. En servervakt ska också hjälpa andra medlemmar genom att exempelvis föregå med gott exempel, man ska ta servervakt seriöst och inte bara kicka och svbanna folk bara för att mans kulle tycka att det är kul.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag känner mig redo för att ta ett större ansvar på servern, jag har mycket kunskap på servern och jag tror att jag skulle kunna hjälpa folk väldigt mycket då jag är aktiv och har kunskapen till det. Jag vill också bli servervakt för jag vill hålla servern borta från folk som enbart lallar, för jag vet att jag som till exempel Rpar mycket och vill ha seriös RP tycker det är oerhört tråkigt och irriterande när folk bara lallar och springer runt och slåss. Jag vill underlätta för staffsen på server också som sagt och jag hade tagit servervakt rollen väldigt seriöst. Jag kan också väldigt många kommandon som är bra att kunna som SV.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Detta förstör Rpn något oerhört. Detta strider mot ett flertal regler, bland annat sunt förnuft. Jag hade aldrig ens tänkt tanken att göra detta för jag tycker själv att detta ska leda till ban och blacklist. Korruption och abuse är om du maktmissbrukar SV rollen, du exempelvis revivear någon i ett scenario för personens fördel, i syfte att vinna scenariot.
Det kan också vara att du bannar någon enbart i syfte för att du är arg på personen, detta är absolut inte tillåtet och det förstör väldigt mycket.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig! Lycka till!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka