trappy | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

trappy

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Ditt discordnamn: j2trapppy.

Ange ditt födelsedatum 23 September 2007

Varför ska just du bli staff? Jag har spelat ett tag nu på Unive och tycker att det är jättekul. Nu skulle jag vilja ge tillbaks till servern genom att hjälpa till med staff arbete och ge folk åtgärder som förtjänar det så att det blir en bättre nivå på RPn på servern. Vill hjälpa folk som har problem på servern också.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det finns en del oseriösa spelare och även en ökad mängd regelbrott på servern vilket är väldigt tråkigt. Det är något jag kan hjälpa till med att minska förhoppningsvis

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Flyga runt och specca mycket och ta många reports ifall folk har problem

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är opartisk när man arbetar och man är även seriös när man t.ex tar in folk i samtal är det viktigt att hålla en seriös ton och agera professionellt. Det är extremt viktigt att vara proffessionell så att folk kan ta dig och ditt arbete på allvar

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska göra en del staff arbete men såklart hålla en god balans med mitt privatliv och förhoppningsvis RPa när jag känner mig sugen

Hur länge har du spelat på Unive? Typ ett och ett halvt år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle nog inte vilja vara jobbansvarig eller eventansvarig för att jag tror inte att de rollerna hade passat mig

Tillbaka