jamie88 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

jamie88

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? jamie

Ditt discordnamn: johannes49

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2013

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff eftersom jag som en spelare har sett hur mycket folk brytter mot vissa regler och inte kan bete sig. Så jag bli staff för att hjälpa andra spelare att ha en rolig och posetiv RP på unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker inte det kriminella Rpn inte funkar så bra t.ex folk skjuter utan andledning folk skjuter huvud iställer för att sikta däck och att folk bara inte kan beete sig helt enkelt

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att hålla koll extra någan och att inte vara för snäll mot de spelare som bryter regler. Och att inte sitta och vara negativ mot spelarna på unive

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att inte vara kaxig och ha en bra ton när man har ett staff ärende eller något liknande

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag spelar väll minst 4 timmar om dan om jag inte har något plannerat IRL så jag skulle säga att jag delar upp det att jag gör staff arbete när det är mycket folk online och när många behöver hjälp

Hur länge har du spelat på Unive? jag joinade unive 3 februari 2026

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej tyvär inte

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag är redo för det servern mest behöver hjälp med!

Tillbaka