Inaktuell Traktor Russelovski | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Traktor Russelovski

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/jojothanthan

Ditt Hex-ID: 11000010b55a111

Vad är din discord tagg? jojo#9594

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? På Discord: You got banned from Unive Roleplay - reason: Unspecified. På FiveM: “Connection rejected by Philip320's server: Det var inte alla på servern som fick en i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman”

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag misskötte mig i medlemschatten på Discord genom att skriva en otrevlig kommentar vilket jag ångrar grovt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt detta hände för snart 1 månad sen. Servern hade kraschat ett flertal gånger under kvällen och jag vände mig till medlemschatten för att öppna en diskussion om server hosting och varför inte mer resurser läggs på det. Jag uttryckte mig dock på ett klumpigt sätt vilket fick det att se ut som hat mot Unive, vilket det inte alls var, och jag vill be om ursäkt för det. Jag har spelat på Unive i snart ett halvt år och jag följer alltid reglerna. Jag hoppas att ni är redo att ta emot min ursäkt så att vi kan röra oss vidare från detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. På Discord: Ja, det var en korrekt Discord ban eftersom att jag visade inte respekt med min kommentar vilket bryter mot § 5.3 Respekt. Detta vill jag be om ursäkt för, har inga problem att göra det i ett Discord samtal heller om det känns bättre så. Dock så tycker jag att en permanent ban är ett för hårt straff. 2 veckor till 1 månad tycker jag personligen är optimalt för något sådant. Jag har dock tagit lärdom av den här bannen, vilket är det viktigaste.

På FiveM: När det kommer till FiveM så anser jag det som en 100% felaktigt ban eftersom att jag inte gjorde något fel. Min FiveM ban kom dagen efter Discord bannen utan förklaring till varför. Jag har stenkoll på alla regler och följer alltid dem. Därmed blev jag väldigt förvånad när jag blev bemött av en ban på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad på discord tidigare, någonsin. Därmed finns det inget att ta lärdom från. Dock så har jag tagit en del lärdomar från mina tidigare bans på FiveM servern. Jag har blivit bannad för fortkörning och för att jag snodde en polisbil. Allt detta var precis när jag var ny på servern och inte kunde reglerna (första veckorna). Jag tog snabbt lärdom av detta. Numera följer jag alla regler på unive.se.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte skriva något sånt alls. Det var egentligen helt onödigt av mig att utrycka mig på det sättet om något som jag inte har koll på. Jag vill be om ursäkt för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Den här bannen har blivit en påminnelse för mig att tänka igenom varje meddelande som jag skickar, vare sig det är på Discord eller någon annan social medie. Jag kan förstå att min kommentar kan ses som en elak kommentar mot Unive samt Philip och alla staffs. Men egentligen så ville jag bara få svar på min fråga samt dra igång en diskussion. Framåt så ska jag hålla en mycket trevligare ton i Discord så att alla får en trevligare upplevelse.

OBS LÄS DETTA:

Tack till du som läste min överklagan! Snälla skriv vad jag ska utveckla/förbättra innan ni nekar mig så jag kan bättra mig.

Har du läst våra regler? Ja

Hej. Denna Ban-Överklagan kommer att ligga kvar här för granskning. Den är EJ godkänd ännu!

Verkar vara löst, låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka