Accepterad waguchampangemode | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waguchampangemode

Icke Medlem
Meddelanden
433
Reaction score
72
Ditt discord namn: wagutagulagu

Ditt Hex-ID: steam:1100001348b8261

Vad för typ av beslut gäller det? Staff diss, Hetsar i staffs PM

Vem/vilka tog beslutet? Oklart, Men El chapino och zutkaz

Varför tror du själv att beslutet togs? Pågrund av att jag skrev en onödig kommentar i deras PM

Hur är beslutet felaktigt? Det är felaktig pågrund av att vi hade en konversation i PM där jag ansåg att han hade timeoutat mig felaktigt det är såhär i efterhand ett missförstånd från min del. iallfall jag tycker att han skickar onödiga emojis när vi har en seriös dialog om detta och jag blir lite arg och slänger ur mig en onödig kommentar som var Lär dig artificell inteligens Squeeker lillbro eller något liknande. Sedan får jag ett PM 2 timmar senare att jag ska göra en överklagan på forumet. viilket jag då gör nu. jag tycker då att beslutet är felaktigt då jag inte fått någon varninger eller tidigare samt har inga tidigare bans senaste 3 åren och jag blev lite frusrerad i stunden vilket gjorde att jag slängde ur mig en onödig kommentar, den var inte tänkt som staff diss utan jag bara skrev något dumt i stunden. Sen tycker jag inte heller att det jag skrev var speciellt groft det var inget rasistiskt eller liknande utan jag slängde ur mig en onödig kommentar som jag sedan fick ban på. Jag anser inte det jag skrev förtjänar permanent avstängd och indragna alla roller från serven. Tycker att en diskution där han förklarar att han blev ledsen och att han inte tycker det är okej. då hade jag respekterat detta och gått vidare. Eftersom vi tidigare pratat i Polis snack så trodde jag inte heller att han skulle ta det så personligt, Det var att jag blev arg då och slängde ur mig en onödig kommentar vilket gjorde att jag gick över gränsen. Jag tycker annars min bild av el champioo har varit bra och tycker han verkar som en trevlig kille.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachme...701353984/Screenshot_2025-12-17_133423.png?ex https://cdn.discordapp.com/attachme...2506f49c739d20e4017fb5ecdb158fe928a815babee1& =6943fae3&is=6942a963&hm=578f38f52e6193c8c748574e06cced982ffc3830a4fc985a087b05957f98561c&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka