Nekad Toxic_Tribe | Ansökan till Staff[Batrik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Toxic_Tribe

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Ditt discordnamn: Toxic Tribe#3782

Ange ditt födelsedatum 24 Augusti 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill utveckla och hjälpa servern tlll en bättre miljö och plats och kunna driva vidare servern till större server jag har sätt lite små lall och sånt och för att få en server öka behövs staffs som e toppen jag vill gärna stå upp för att bli staff då jag älskar att kunna hjälpa och utveckla servern då jag verkligen vill och brinner för unive och jag vill bidra med så bra rp som möjligt inte bara rpn som vi har nu vi kan stiga och kommer alltid stiga jag vill bli staff och att ni ska välja mig för jag e snäll postitiv och jag e sjukt driven i aktiv och intressanta saker så jag kommer liksom typ aldrig rpa bara vara och noclipa och vara staff för de mest de på top 1 jag driver för då jag älskar att kunna utveckla och hjälpa servern jag kommer vara aktiv när andra staffs inte kan jag kommer vara snabb som blixten att hjälpa i support och MA ifall de behövs och i rp såklart jag kommer försöka hitta flera vänner och sprida unive och jag vill verkligen vara staff för att hjälpa folk inte bara för att banna en person för att vara arg tex jag vill göra de så dom kan lära sig och ta fördelar till framtiden av rp och bli bättre på de man kan tex kicka för ifall ngn lallar lite och skriva anledningen så dom lär sig ist för direkt ban man kommer kunna lära folk och Unives folk kommer då utvecklas av att man lär sig av det. Jag vill bidra och bra rp och hög rp och bättre rp en nu för alla kan stiga och unive kommer alltid stiga jag kommer bidra med aktivitet hjälpsamhet och utveckling inom unive rp server samt ni ska välja mig för jag kan mycket e erfarenheter snäll och positiv mot alla och vill att alla ska ha de så kul som möjligt när man rpar för man ska ha kul när man rpar och de blir kul för alla när alla lärt sig av staffen reglerna extra till slut så kommer alla som lallade och inte följde reglerna vara top g i rp och alla andra kommer stiga högre i rp och nya medlemmar och allt tack vare staff jag vill vara staff för att kunna hjälpa och vara där och stötta och vara där för dom som behöver en eller ett extra stöd

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 5-9 timmar per dag

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021 december men har lämnat dcn en gång

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej och ja jag har varit sv och kan många commands dom flesta commands till staff kan jag och har lärt mig mycket inom tiden

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba med allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka