Accepterad Toxic69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Toxic69

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199250093050/

Ditt Hex-ID: 11000014ce133fa

Vad är din discord tagg? _c69

Vem var det som bannade dig? Kommer inte i håg var ett tag sen

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dum som jag var så valde jag att lalla och hetsa i support för att jag blev arg, så dom valde att banna mig för att jag begick regelbrott. och jag ber om ursäkt och vill verkligen komma tillbaka nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev arg över en sak så jag valde att hoppa i support och sedan börja jag hetsa och lalla mot staffen i support vilket var väldigt dumt och jag ber om ursäkt och vill jätte gärna ha ny chans för att visa min förbättring.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den varhelt klart jag som gjorde fel och jag får stå för mina misstag men vill be om ursäkt för mitt betende och vill visa mig bättre

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig varit dc bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna skitit i att hoppa in i support och hetsats och helt enkelt visa mig mogen istället men men var lite yngre och inte helt smart tänkande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jaaa ablosut att bete mig samt inte hetsa i support.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka