- Meddelanden
- 140
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 829 — Övrigt
Anledning: kringgår donation system
Personal: SEAN35
Datum: 2026-04-19
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag försökte helt enkelt sälja en importbil för irl pengar som hände i vintras, sen har man använt beviset nu i April.
Det som hände var ju att det var en kille som hette RA som är just nu Pbannad som hart varit en korrupt staff och har påpekat på oss Vendetta och hittat fel dit och hit. Just att hitta fel på oss och stänga ner vårt gäng då har jag vart jätte sur sen dess. Han har vart med oss tidigare och då var vi ganska bra kompisar tills han lämnade och gick över till ett annat gäng och sedan snackat skit om oss. Sedan blev han staff efter några veckor. Han satt som Staff i nån månad tills han blev pbannad, då var då jag skrev till han och hetsa i hans PM. Sedan efter några timmar senare så bad Sean35 mig hoppa support och då hitta man bildbevis från min och RAs pm där jag försöker sälja en patent till honom för irl pengar. Jag har inte sålt patenten utom att försöka. Därefter blev jag permaent blacklistad vilket i efterhand jag ångrar mig.
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar fullt ansvar för det som hände. Det var mitt misstag och jag förstår varför åtgärden vidtogs. Jag gjorde ett allvarligt fel när jag försökte sälja ett patent för riktiga pengar utanför Unives officiella donationssystem. Jag inser nu att detta är ett klart regelbrott och strider mot spelets grundläggande principer. Jag skulle ens aldrig frågat en person som spelar på Unive om de vill köpa en bil ifrån mig eller ens hetsa och provcera i hans PM. Jag märkte ganska snabbt att jag skulle bli bannad för det jag gjorde. Det var verkligen ingenting smart. Och jag förstår hundra procent att jag blir bannad och får indragen krim.
Vad har du lärt dig sedan dess? Sedan jag blev bannad har jag haft mycket tid att reflektera över mitt agerande. Jag inser idag att mitt beteende var helt oacceptabelt och inte rättvist mot andra spelare eller mot er som driver Unives. Det jag gjorde var riktigt dumt utav mig. Jag förstår varför nu ni inte vill ha mig kvar i servern efter vad jag har gjort. Jag har verkligen ångrat mitt val och förstår nu varför reglerna finns.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag vill försäkra er om att detta aldrig kommer att hända igen. Jag har lärt mig en viktig läxa och jag har förstått vikten av att följa reglerna fullt ut. Jag gillar verkligen att spela Unives och det betyder mycket för mig. Ni som ser detta och läser, jag lovar en sista chans ifrån mig.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Sean35 har
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja