Nekad toocrazyforthis | Beslut Överklagan [Moezz] [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

deluxee20

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
2
Ditt discord namn: toocrazyforthis

Ditt Hex-ID: steam:11000014a3be364

Vad för typ av beslut gäller det? Permanent avstängning + indragen krim + ped + gorilla + medlemskap

Vem/vilka tog beslutet? Moezz + emnezz

Varför tror du själv att beslutet togs? Autoclicker i fängelset

Hur är beslutet felaktigt? Den var inte felaktigt men ni måste förstå bakgrunden till det. Dagen innan blev vi stormade två gånger. Första gången var det i Los Zetas huset och jag åker in. Direkt efter när jag åker ut och kör till Kartellens hus blir vi stormade igen och där händer kaos. Halva polis kåren som var där begick powergaming som att ressa varandra, köra en sniper genom väggen/fönstret och skjuta oss igenom när vi inte kan skjuta tillbaka och kör drönare i vårt ansikte med meningen så vi inte kan skjuta. Under scenariot säger några helpers att allt var okej med vad dem gjorde vilket det inte var och dem blev av med sin helper men jag var fortfarande inne i fängelset. I support sa dem till mig att vänta för det måste vara en krim ansvarig som tar det beslutet men ingen gjorde även när jag skrev till dem i PM och väntade hela dagen. Nästa dag tyckte inte jag skulle behöva straffas mer när andra gjorde fel under det scenariot så jag installerade en autoclicker och sen lät den köra för att komma ut snabbare för jag kännde på mig att det skulle ta väldigt lång tid tills någon krim ansvarig faktiskt skulle unjaila mig. Det var absolut min fel med att använda autoclicker men jag hoppas att ni förstår hur frustrerad jag blev över allt som hände igår och tycker inte att jag ska behöva förlåra min krim, ped, gorilla, osv över detta.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Fick inget klipp när jag använde autoclicker men erkände direkt till det.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Lämnas över till sr.mod+ Låser även tråden för att undvika spamm

Istället för att skylla ifrån sig kan man stå för sina fel. Du rättfärdigar ingenting om du möter fel med fel. Du har använt dig av en tredjepartsmjukvara (autoklicker software) för att ge dig en fördel. Under regel: Tredjepartsmjukvaror. Du gör detta för att få en fördel, jag bedömmer inte detta som oavsiktligt från dina sida utan detta gjorde du medvetet. Därav Nekad beslutsöverklagan och beslut kommer kvarstå, Mvh Moezz & Emnez

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka