Nekad Silky.2 | Beslut Överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Silky.2

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Ditt discord namn: silky.2

Ditt Hex-ID: 11000015a0f84bb

Vad för typ av beslut gäller det? Indraget krim

Vem/vilka tog beslutet? emnez.

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom jag valde att quita under ett polisjag

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker att det är felaktigt eftersom polisen gjorde också fel under jaget. jag och några andra i vår gäng allians jagade några grabbar som vi hade krig med, polisen var bakom oss och jag valde att hoppa ut och jag hade inte ens vapen uppe så de skulle inte behöva jaga mig från första början. Jag skulle också tro att istället för att fokusera på en grabb som hoppar ut ur bilen utan att ha vapen uppe så skulle de fokusera på de andra som hade skjutit framför de och var över 10 bilar. Sen under jaget pitta de mig jättemycket tills min bil började ryka och dog, så jag blev arg och valde att quita. Jag kan förstå att jag inte skulle ha quitad från första början och fortsätta med scenariot samt skicka in felet från deras sida, men när jag blir arg så tänker jag inte mycket på vad jag gör. Jag skulle också kunnat ha kommit ingame igen och fortsätta scenariot med de.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Fick inget bevis på clogg

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Beslutet är ej felaktigt, åtgärder kommer att kvarstå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka