Nekad IDRINKFIJIWATER | Beslut Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

deluxee20

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
2
Ditt discord namn: vigato1

Ditt Hex-ID: steam:11000014a3be364

Vad för typ av beslut gäller det? Ped + Gorilla

Vem/vilka tog beslutet? emnezz

Varför tror du själv att beslutet togs? Autoclicker i fängelset

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet i sig är inte felaktigt. Jag fick en pban som jag överklagade och alla mina roller indragna. Jag löste tillbaks medlemskap och krim rollen men försöker få tillbaka min ped och gorilla. Jag gör denna överklagan för att jag har hört många som har fått tillbaks sin ped och gorilla när dem har gjort värre saker än mig. Sedan efter hoppas jag på att ni förstår till varför jag gjorde det. Det var på grund av att polisen powergamade till fullt utan att staffsen stoppade dem vilket led till att dem blev av med sin helper. Sedan efter skulle jag få unjail av krim ansvariga men hade inte tålamod till det vilket var mitt fel. Jag är redo till att betala avgiften för att byta eller ta in min ped men försöker bara få min gorilla och ped tillbaks.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Fick inget klipp när jag använde autoclicker men erkände direkt till det.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

-rep fötjänar inte ens en unban från första början enligt mig grovt powergaming, även sunt förnuft

-rep fötjänar inte ens en unban från första början enligt mig grovt powergaming, även sunt förnuft

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka