Accepterad TonyG41 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TonyG41

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199296789945/

Ditt Hex-ID: steam:11000014fa9bdb9

Vad är din discord tagg? tonyg41

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-04 221701.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var inte Philip som banna mig först det var någon som har slutat spela.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag blev bannad av någon som jag inte minns längre för FailRP. Historian va så att jag blev jagad och jag krockade med min bil, Sedan låste jag min bil och jag boxade båda gärningsmännen till slut blev jag skjuten. Personen som banna mig vägrade att hjälpa till med mitt ärende. Han drog in min krim utan varningar. Jag vet personligen att om det är något stort som har skett så drar man in krim direkt dock tycker jag att jag förtjänade en varning för att aldrig göra om det igen. Detta var en grej som hände. Sedan skrev jag till Philip då mina aggretions problem tog över vilket jag verkligen står för allt gick från ett ingame ärende ända till IRL och jag ber verkligen om ursäkt till både Philip samt staff inblandade för att jag förolämpade er.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och nej.
Philip du kan avblocka mig så kan jag och du ta det privat i DC.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mild RDM, Grov RDM, Mild Lall

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att kontakta Philip eller någon som är högre uppsatt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har varit bannad ett tag nu

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp det förstår jag.

1687565675213.pngDetta var vad du skrev. Då undrar jag först och främst ifall du står bakom det du skrev här, att vi håller på med bedrägeri och det ena och det andra.
Ifall det är så att du skrev detta med ilska/känslor efter ett beslut du tycker är felaktigt. Fortsättningsvis på servern kommer beslut som man inte kommer uppskatta tas, hur ska vi då veta att du inte kommer göra på samma sätt då?

Det var så att jag var långt inne i min Rp miljö och hade kommit igång och då var det så att jag själv blev lätt irriterad angående staff ibland gjorde fel beslut mot någon. Men jag vet själv och shoobre har berättat för mig att det är inte okej att göra så för det förstör både oss båda parterna och varför jag gjorde så var för att jag verkligen diggade er server. Men aboslut jag förstår felet och ska i värsta fall aldrig tabba mig så kraftigt med att skriva utan att tänka mig för.

Hej igen Philip! tänkte höra lite kort med dig om du fattat ett beslu än, hade jätte gärna velat spela idag. förstår även m du behöver mer tid o tänka. Håller tummarna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka