Accepterad tony rickardsson | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tony rickardsson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? batmantjockisen_15481

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: tariq hadad 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lojal händig, avslappnad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tariq Hadad är född och uppvuxen i Tumba han föddes år 2000. med hans kompisar så brukar han mekat bilar o han har även ett stort intresse för gitarr och fiske som han gillar att göra på helgrna. han har en flickvän som han gärna vill bygga en framtid med han har även sin bästa kompis som han gillar att fiska med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har väldigt mycket erfarenhet imom rp med ungefär 700+ timmar och jag kan bidra med att andra förbättrar sin rp genom att hjälpa andra rollspela. Jag har erfarenheter inom andra serverar som jag har kört på tidigare tillexempel avena och jag kan alla regeler oxå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? en grundregel i RP för att skapa rättvis, engagerande och rolig interaktion Det betyder att du medvetet anpassar ditt spel så att den andra parten också kan lyckas och ha kul när personen spelar. framåt istället för att alltid prioritera din egen vinst genom powergaming fail RP eller att vinna varje scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? när jag var väldigt ny till rp typ 5 månader sen så var unive den första servern jag gick in på och läste inte igenom reglerna och så snodde jag en polis bil och fick 2 vekor ban.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear RP Tre maskerade män med pistoler hoppar ut ur bilar och skriker upp med händerna så måste man lyssna. VDM är om man använder sitt fordon som ett vapen och kör på någon. RDM (random death match) om jag skulle ta ett vapen o börja skjuta folk för ingen anledning så blir det rdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag har mycket erfaranhet om rp

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka