Nekad toivo | Medlem ansökning [Swetime]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toivo

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? bikebrothers21

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: förnamn stonk tommy efternamn rajvo 31 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? cool snäll rivig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Tommy, men de flesta i byn kallar mig Stonk Tommy. Jag växte upp i en liten verkstadsfamilj där farsan alltid hade olja upp till armbågarna och morsan såg till att allt runtomkring funkade. Redan som liten satt jag på en ranglig pall bredvid farsan och lärde mig hur man plockar isär en motor och får ihop den igen. Det var där jag upptäckte att jag inte bara gillade bilar – jag fattade dom. När jag blev äldre började jag jobba i en egen liten verkstad. Jag har aldrig varit rädd för att ta i, och jag försöker alltid se till att folk känner sig välkomna när de kommer med sina struliga fordon. För mig är mekanikerjobbet inte bara ett jobb, det är ett sätt att skapa trygghet för både mig själv och andra. ja framtidsplaner är väll att äga småföretag med storhets vansine men också vill jag kunna lära nästa generation hur man tar hand om maskiner, men också hur man tar hand om sig själv och de man bryr sig om.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig och unik RP som ni aldrig kommer ha sätt förut

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du spelar på ett sätt så både du och motparten vinner på scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har aldrig brutit mot en regel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, nlr, rdm, power gaming och suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Hela eller delar av din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka