Nekad oslo91 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oslo91

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? wille000

Vad är ditt födelsedatum?
3 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tommy nilsson 34 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rättvis, tålmodig, serviceinriktad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tommy är uppväst i stockholm och jar bott där nästan hela sitt liv. Han kommer från en vanlig familj och han har nästan alltid förstått vad som är rätt och fel. Redan när han var yngre tyckte han om ording och när saker fungerade som dom skulle. Han har aldrig gillat när folk fuskar eller skiter i regler, speciellt när det går ut över andra. Tommy är en lugn och social person som har lätt att snacka med folk. Han försöker alltid lösa saker genom att prata istället för att skapa bråk. I framtiden vill tommy bygga upp ett stabilt liv i staden och jobba inom ett service eller myndighetsyrke som t.ex parkeringsvakt eller polis, men hans största mål är att hålla sig laglig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidra med lugnt och seriöst rp där jag spelar min roll på ett realististk sätt. Jag kan bidra med att inte ha en karaktär som är ute efter att vinna eller tjäna mest pengar, utan jag väljer att hålla realistiska och bra scenarion som är roliga för båda parter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte alltid behöva vinna scenarion, alla ska få vara med och ha kul utan att du bara går för att vinna varenda scenario. Sammanfattningsvis ska du spela för att motparten ska ha det kul också inte bara du.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är när du tar info utanför spelet och använder det i spelet. OOC när du går utanför din karaktär och pratar om saker som inte har med rpt att göra.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka