Nekad husse1 | Medlem ansökning [swetime]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

husse1

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Husen Hasan

Vad är ditt discord namn? Besha221

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Husen 1990-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, modig, skön

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Husen 21 har haft en tuff uppväxt men har alltid varit envis och målmedveten. tidigt i livet drogs han i miljö där det var svårt att hitta rätt väg, men efter en viktig vändpunkt bestämde han sig för att förändra sitt liv. han har praktiska färdigheter, särskilt inom bil mekanik, vilket ofta varit till hjälp i olika situationer och gett hen möjligheter att skapa sig en egen väg. Framtidsplaner-min karaktär strävar efter att bygga upp något eget, gärna ett företag där han kan använda sina kunskaper och samtidigt skapa trygghet och stabilitet i livet. han vill lämna det gamla livet bakom sig och fokusera på att skapa en bättre framtid, både för sig själv och de som står han nära.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med en levande och realistisk karaktär som verkligen känns äkta i spelet. Genom att spela engagerat och följa serverns regler vill jag skapa spännande och trovärdiga situationer som både jag och andra spelare kan njuta av. Jag är också öppen för samarbeta och att hjälpa till att bygga upp intressanta storylines, samtidigt som jag bidrar till en bra stämning och respektfull miljö för alla på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man medvetet agerar på ett sätt som gynnar motståndaren i ett scenario, istället för att kämpa för sin egen seger. Det kan vara en del av en strategi för att testa nya tekniker, skapa balans eller utveckla berättelsen på ett oväntat sätt. Det handlar också om att bidra till att motståndaren lyckas, vilket ibland kan göra spelet mer intressant och dynamiskt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej absolut inte jag håller mig till serverns regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Bidragande Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. 2.Utveckling Bidra med nya idéer för servern och communityts utveckling och rapportera kritiska buggar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är engagera och ansvarsfull person som alltid strävar efter att bidra till en positiv och respektfull miljö. Jag är van vid att samarbeta med andra och anpassa mig efter olika situationer, vilket jag tror är viktigt för att trivas och utvecklas i en RP server. Dessutom gillar jag att skapa djupa och intressanta karaktärer som kan göra spelet mer levande och roligt för alla deltagare.

Senast ändrad:
Jag såg inte kompletteringen ni skicka till mig så jag skicka ansökan med samma svar som förra med ändring på namn

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
jag har lagt till den nu

Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)
jag har inte samma namn

Nekad.
Anledning:
Du har inte skrivit för och efternamn. Du har angett din karraktärs namn samma som ditt. Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka