Nekad toffe_loffe | Ansökan till Staff [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe

Medlem
Meddelanden
702
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Toft

Ditt discordnamn: toffe#1474

Ange ditt födelsedatum 2 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag känner att jag vill ta en paus från rpandet och göra lite staff jobb jag känner att folk har allt för dålig rp. Jag vill bli staff eftersom jag vill vara en del av Serverns utveckling. Jag har bara varit servervakt men nu tar jag steget längre eftersom jag känner att jag är mogen och redo för Staff. Jag vill också bli staff eftersom jag kan lägga ner enormt mycket tid på unive och staff teamet. Jag tycker att det är väldigt viktigt att alla som RPAR på denna server ska ha en hög RP nivå och verkligen sträva efter en bra RP. Jag är en trevlig go kille mot alla jag bemöter och har respekt. Jag har RPAT ett bra tag nu och jag har sätt bra sidor från RPN men jag har också sätt dåliga saker som jag vill förbättra. Jag är inte rädd för att banna en person, om jag ser en person som begår regelbrott så kommer jag inte tveka att banna de eftersom att de gör så att andra som verkligen försöker nå en bra RP nivå inte får sin chans eftersom att de lallar och förstör. Jag kommer specca mycket och ta hand som servern enormt mycket. Jag kommer också vara väldigt aktiv när det kommer in Reports, jag har sätt många klaga på det och jag kommer vara snabb i reports osv. Är samt väldigt aktiv på Forumet med.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 6 timmar
Tisdag: 5 timmar
Onsdag: 6 timmar
Torsdag: 5 timmar
Fredag: 8 timmar
Lördag: 10 timmar
Söndag: 6-7 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? snart 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har lite tidigare erfarenheter då jag har varit Servervakt och har då lärt mig det mesta man kan lära sig som Servervakt. Kan ganska många commands men här är några av dem.

Commands lista:

/addkey: Lägger till en nyckel i en spelares inventering eller samling.

/bring: Teleporterar en spelare till användarens nuvarande plats.

/clearchatforall: Rensar chatten för alla i servern.

/freeze: Förhindrar en spelare från att röra sig.

/giveitem: Ger en specifik föremål till en spelare.

/goto: Teleporterar användaren till en specifik plats.

/kick: Tar bort en spelare från servern.

/noclip: Tillåter användaren att röra sig
genom väggar och andra fasta objekt.

/toggle name: Låter dig se personens namn över huvudet.

/revive: Återupplivar en spelare.

/setjob: Sätter en spelares jobb eller roll.

/skin: Ger menyn så att en spelares utseende eller klädsel kan ändras.

/spec: Sätter användaren i observatörs-läge, vilket låter dem observera spelet utan att delta.

/svban: Förbjuder en spelare från servern i bara en timme.

/toggleid: Toggla användarens display-ID av eller på.

/tpm: Teleporterar användaren till checkpointen på kartan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation och Jobb

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka