Antagen Ajan | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theone 🥇

Medlem
Servervakt
Meddelanden
44
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Albert

Ditt discordnamn: ajan___

Ange ditt födelsedatum 30 November 2006

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag passar som en bra staff eftersom jag är engagerad, ansvarsfull, och van att hantera spelare och konflikter på ett respektfullt och moget sätt. Jag trivs med att hjälpa andra, är aktiv i communityt och strävar att alltid bidra till en positiv och trygg miljö, dessutom är ja noggrann med att följa regler och fattar rätt beslut på ett rättvist och opartiskt sätt!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Problemet jag ser med Unive just nu är att det är "spelare mot staffs" det jag hade kunnat göra är att från min sida bilda en bättre bild av staff teamet

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Försöka kommunicera med stafftemat samt påminna dem om hur man ska bete sig i ärenden men även att ge ett glatt humör till spelarna som kommer! men också kunna sätta folk i tex staff samtal och berömma dem för exempel en unik karaktär eller bara för att dom har en hög RP nivå!

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ha respekt
Håll en god ton
Var rättvis
Kommunicera tydligt
och var pålitlig

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer alltid prioritera mitt privata liv först! men när ja är online så ser ja till att staffarbetet görs sen om man har tid över så kan man återgå till sin dagliga RP, Vill tilägga att jag är väldigt aktiv så de kan säkert bli 3-6 timmars staffarbete om dagen!

Hur länge har du spelat på Unive? Spelat sen 2024-11-12

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes!
Har vart följande!
----------------
Helper x1
Medlemskaps Ansvarig x1
Servervakt x1

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Inte vad jag kommer på nu! ☺️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka