Accepterad toffe | Ban Överklagan (slem)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe

Icke Medlem
Meddelanden
702
Reaction score
20
Länk till din steam profil: -

Ditt Hex-ID: 110000159e99859

Vad är din discord tagg? 1toffe

Vem var det som bannade dig? @Slem

Bild på banmeddelande:
Skärmbild 2026-02-16 231643.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde banna mig för att jag sköt i Grove Street och det tyckte det var lite väl för nära bredvid körskolan & Sc styling

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så åkte jag utanför marjalisa vi såg en unive bil och åkte fram och började snacka med den. Från ingenstans blev den skit hetsig och började gå in i våra mammor. Vi fråga varför han var så hetsig och sa om man har den attityden en gång till så han få ett skott i pannan. Han fortsatte hetsa sedan åkte han iväg. Han stannar utanför körskolan typ och då rikta jag på han. Han väljer att köra därifrån och då väljer jag att avsluta mitt första skott som ett varningskott. Han fortsätter åka iväg och vi åker iväg från platsen där vi sköt för att inte polisen ska kunna komma på den platsen och att vi är kvar där. Vi stannar sedan utanför ett gänghus i Grove Street och en bensinmack som staffs tyckte var för nära Sc styling när själv ägaren av servern sagt att man ska skjuta I Grove att det är klassiskt ställe man skjuter i. Jag hoppade ut där och sedan så dog deras förare. Vi löpte fram till bilen för att kunna se om det var någon som levde i bilen så vi kunde gjort ett socialt scenario om det fanns någon som levde. Ingen levde och sedan stack vi därifrån för att inte snuten skulle kunna komma och veta vem det var som hade skjutit. Jag ser inte regelbrottet att det är sunt förnuft och diskret. 320 självaste ägaren har själv sagt att man ska skjuta till exempel i grov men sedan stickade ifrån så vi gjorde båda gångerna där vi sköt. JAG ÖPPNADE ÄVEN TICKET FÖR ATT FRÅGA EN KRIM ANSV SOM VARIT DET ETT LÄNGRE TAG OCH HÖRDE KRIM MÖTET. TILL OCH MED HAN GODKÄNDE ATT MAN SKA SKJUTA I GROVE. HAN HAR OXÅ HÖRT ATT 320 SAGT DET OCH GODKÄNNER DET.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den är lite felaktig för att jag ser inget fel med det. Ägaren av unive har själv sagt att grove Street är ett vanligt område man brukar Skjut dig han sa att det är ett bra ställe och skjut dig men att man ska åka ifrån platsen där man sköt för att inte polisen ska komma och ta en. Detta var precis vad jag gjorde Jag sköt i Grove Street oavsett vad jag är så kan allt passa som en lokalplats. Jag åkte ifrån båda ställena sedan där vi sköt för att inte Polis skulle kunna komma. I OCH MED ATT KRIM ANSV & MOD GODKÄNT DET OXÅ ATT GROVE FÅR MAN SKJUTA SER JAG INTE ISFÅFALL FELET.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kolla logs

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tekniskt vet jag inte vad jag hade kunnat göra annorlunda. Krimansvarig plus ägaren 320 har sagt att groet är ett vanligt ställe man skjuter i det enda man ska försöka ta sig på platsen vilket jag gjorde. Det enda inte är kanske behövt göra det och skjuta men eftersom jag redan hade varnat personen som vi jagade och sköt mot för att han bör hetsa till Stämningen då får man skylla sig själv

Har du lärt dig någonting efter din ban? Antagligen att jag inte ser skjuta nära ett lokalt ställe men i så fall är ju typ allt ett lokalt stället.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka