Accepterad lAWNERRR | Ban Överklagan [Slem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lAWNERRR

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-lacken-wfxb — FiveM, Utgår 2026-03-20
Anledning: Ej angivet
Bannad av: Slem
Visa på portalen →

Berätta vad som hände vi va ute och åkte runt och leta efter block 55 då dom hade kidnappat några utav våra grabbar, när vi åker förbi utanför deras gänghus så glider de ut en bil som sen kör efter oss ett litet tag. då bestämmer vi oss att vi stannar till och hoppar ut och skjuter ner dom.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar för de och jag ångrar mig och det va dumt.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att inte bara hoppa ut och skjuta utan stanna och prata med dom för att senare ta tag i det. jag skulle ha stannat och pratat med dom och inte hoppat ut och skjuta direkt vilket va väldigt dumt gjort av mig.

Varför ska vi ge dig en till chans? jag tycker jag förtjänar en chans till då jag har lärt mig en läxa och kommer inte göra om detta. förstår att man inte ska bara hoppa ut och skjuta utan man kan faktiskt prata med folk även om det är fiender och vi har krig och att skjuta är sista utvägen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka