Nekad Handärkaka | Ban Överklagan (Slem)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Handärkaka

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-däcket-55lv — FiveM, Utgår 2026-03-23
Anledning: Ej angivet
Bannad av: Slem
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Vi var jämte sjukan, sen kom dom överrens om ett fair krig muntligt och den som torska skulle bli skjutsad till sjukhuset, sen åkte vi o bilarna ba stanande och de sköt då hoppade jag ut o hade tabben i handen o min dator krascha och ja bara klickade överallt, sen kunde ja ej komma in på datorn på hur länge som helst o såg sena tt jag hade ban.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja absolut , hade jag gått ut och skjutit i stan så fattar jag, och jag förstår 100% , men det var ett så konstigt scenario plus att min dator krascha helt

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? För det första att inte hänga med utan att fråga så att allt görs utifrån stadens regel, och verkligen aldrig göra något som känns lurigt, alltid följa stadens regel och bidra med grym RP

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag förstår verkligen hela grejen och inget kommer att hända igen jag kommer att ta hand om mina roller och aldrig nånsin vara ett problem för er, det har ni mitt ord på, vi är nya och är jätte aktiva och gör allt för att stiga i tabell och bidra med bra RP

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka