Nekad Tofetgg | Beslut Överklagan [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tofetgg

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Ditt discord namn: tofebtw23

Ditt Hex-ID: steam:110000160ed27cc

Vad för typ av beslut gäller det? tog bort min krim

Vem/vilka tog beslutet? RecLxss

Varför tror du själv att beslutet togs? Hej , Jag skriver för att överklaga beslutet om att jag har spelat på en annan RP-server . Jag förstår att det kan finnas regler som säger att spelare ska hålla sig till en specifik server, och jag vill gärna förklara min situation. Anledningen till att jag spelade på den andra servern var för jag skulle hjälpa en vän med en sak i den andra servern. Jag vill understryka att detta inte var för att sabotera eller skapa problem. Jag inser nu att jag borde ha informerat er om detta och kanske frågat om det var okej. Jag ber om ursäkt för eventuella missförstånd eller olägenheter som detta kan ha orsakat, och jag lovar att respektera serverns regler framöver. Jag uppskattar verkligen den community och den atmosfär som ni har byggt här på unive roleplay , och jag vill gärna fortsätta vara en del av det. Jag hoppas att ni kan förstå min situation och om ni har några frågor eller behöver ytterligare information är jag gärna tillgänglig för att diskutera vidare. Tack för er tid och förståelse. Vänliga hälsningar, tofi

Hur är beslutet felaktigt? Jag skriver för att överklaga beslutet om att jag inte får spela på en annan RP-server. Jag förstår att det finns regler, men jag anser att beslutet är felaktigt av följande anledningar: Jag har inte brutit mot reglerna: Min avsikt har aldrig varit att störa servern eller gemenskapen här. Jag spelade på en annan server för att jag skulle hjäpla en vän snabbt ba . Jag vill bidra positivt: Jag trivs på unive roleplay och vill fortsätta vara en aktiv medlem i gemenskapen. Jag förstår nu att jag borde ha varit tydligare, och jag lovar att respektera alla regler framöver. Jag hoppas att ni kan ompröva beslutet och ge mig en chans att fortsätta vara en del av denna server. Tack för er förståelse.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: RecLxss har bevis

Senast ändrad:
Låser tillfälligt tills han väljer att svara. Önskar du att redigera din tråd kan du kontakta mig i forums pm så låser jag upp tråden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka