Nekad Jawad | Beslut Överklagan [Casper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jawad

Medlem
Servervakt
Meddelanden
13
Reaction score
2
Ditt discord namn: Jao

Ditt Hex-ID: steam:110000111afbaed

Vad för typ av beslut gäller det? Beslut om borttagna roller/medlemskap efter avstängning

Vem/vilka tog beslutet? Caspergforlife

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror beslutet togs eftersom jag blev avstängd i 3 dagar för grovt sunt förnuft, vilket ledde till att mina roller och mitt testmedlemskap drogs in. Jag tar fullt ansvar för händelsen och ber om ursäkt, det var ett misstag från min sida och inte avsiktligt. Jag har lärt mig av det och vill gärna visa att jag kan följa reglerna framöver.

Hur är beslutet felaktigt? Jag vill inte säga att beslutet var felaktigt, utan snarare att det är missvisande i förhållande till min avsikt. Händelsen som ledde till avstängningen var en olycka "inte avsiktlig non-RP" och jag har tagit fullt ansvar för det. Jag har förstått mitt misstag och lärt mig hur viktigt det är att alltid RP:a konsekvenser, även i stressade situationer. Jag vill därför be om att få tillbaka mina roller och fortsätta utvecklas på servern som en seriös och engagerad medlem.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lg3p4q81kYesiz4x7?invite=cr-MSxjMnMsMTU0NzEwOTE3&v=20

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka