!Tobbe!
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? tobbe
Vad är ditt discord namn? fexyx
Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Berg och han föddes år 2000 den 25 februari. När Tony var liten blev han inte behandlad så bra i skolan. Han blev mobbad av ett gäng grabbar som gick i 9an när han gick i 7an. Det dom gjorde mot Tony var så dåligt att han aldrig mer ville gå till skolan. Tony stannade hemma från skolan i flera veckor men tillslut var han tvungen att gå. När Tony gick tillbaka till skolan mötte han på Killarna som hade mobbat han tidigare. Denna gång verkade dom inte bry sig om honom iallafall var det de han trodde. Tony gick på sina lektioner och skoldagen tog slut. När Tony skulle gå hem så såg han dom där killarna i 9an stå borta vid basketplanen på skolgården. Han hoppades att dom inte skulle se han eller lägga märket till honom. Tony gick förbi basketplanen och började gå mot sitt hus som låg en bit från skolan men då från ingen stans tog någon tag i han och drog in han bakom en husvägg utanför skolan. Det var en en av det tuffa killarna i 9an. Han ropade på sina kompisar och dom gick fram till Tony. En av killarna frågade varför han inte hade varit i skolan på fler veckor. Tony svarade inte och det resulterade med ett slag i magen. Tony svarade sen på varför han inte hade kommit. Han sa att han hade varit väldigt sjuk men det brydde sig inte dom kola killarna sig om. Den största och fetaste av killarna frågade om Tony någonsin hade rökt. Han sa nej och att han inte tänker börja häller. Den feta killen tog fram en joint och lighta den. Han sa ta ett bloss fegis men Tony sa nej jag vill inte då tog en av det andra killarna fram en pistol och sa ta ett bloss nu annars vet du vad som händer. Tony visste att killarna var farliga men han visste inte om att dom hade vapen. Tony tog tag i jointen och förde den sakta mot munnen medans alla stirrade på honom. En av dom sa kom igen nu då men Tony ville verkligen inte så han kastade iväg den och trängde sig i mellan den tjocka killen och den med vapen. Han med vapnet tappade sin pistol och dom hann inte stoppa Tony. Han sprang allt vad han hade det kändes som om han sprang snabbare en Usain Bolt. Han sprang och sprang och nu hade killarna i 9an börjat springa efter. Tony blev trött så han stannade till för att han låg så långt fram. Han vilade lite och märkte att han hade sprungit in till centrum vilket var en bit. Han började kolla sig runt och såg att killarna var inte alls långt bort nu så han började springa igen men denna gång sprang han inte alls lika snabbt. Han såg en polis bil lite längre fram och sprang till den men ingen var i den. Tony sprang in i ett gatu område men han visste inte om att killarna i 9an var efter honom fortfarande så han satte sig på kanten av vägen utanför ett hus med huvudet i famnen. Sen hör Tony hur en pistol laddas om. Han blev rädd och kollade runt och där stod dom till höger om han men dom var bara 3 st nu och innan var dom 5. Killen med pistolen sa upp med händerna och försök inte springa nu. Tony lyssnade på han och tog upp händerna. killen sa att det var riktigt dumt av honom o springa och rörde sig närmare och närmare Tony. nu var han inte alls långt bort. Tony såg då sin chans att ta pistolen av killen men han misslyckades och det resulterade med att killen råkade skjuta men missade Tony som tur var. killen blev riktigt rädd själv då han aldrig hade skjutit tidigare. Polisen hörde skotten då dom inte var långt borta. dom rörde sig mot Tony och killarna med dragna vapen men det visste inte Tony och dom om. killen sa till sina kompisar vi måste dra fort. Dom lämnade Tony ifred och vände ryggen om och började springa och då så mötte dom på polisen. Ena killen hade vapnet i handen och polisen riktade på han och sa släpp vapnet. Tony såg allt som hände från väg kanten helt chokad. men så dum som killen var så började han skjuta mot polisen och samma sekund som han skjöt första skottet så blev han själv träffad i låret av polisen. killens kompisar började springa men det brydde sig inte polisen om dom prioriterade den skottskadade som hade nu släppt vapnet. Han låg på backen och skrek och grät av smärta. polisen säkrade pistolen och kallade in en ambulans. Medans dom inväntade ambulansen så frågade polisen varför han valde att skjuta och han sa att han inte visste vad som flög i honom. senare kom ambulansen till platsen och förde den skottskadade till sjukhuset. polisen var kvar och skulle leta efter hans kompisar. då träffade dom på Tony som satt vid vägkanten och såg allt dom frågade han om det var han dom hade skjutit mot förut och Tony sa ja men dom missade och råkade. polisen frågade vad som hade hänt och Tony sa att dom har mobbat han i flera månader och veckor. Sen tackade han polisen för att dom fick ett stopp på det och nu skulle killarna aldrig våga röra Tony igen och troligtvis ingen annan. Polisen frågade lite vad som hade hänt innan och Tony förklarade de för dom. detta gjorde att Tony såg upp till polisen fram över och därför vill Tony då bli polis själv när han blev stor så han ska följa sin dröm.
sorry för att det kan vara svårt att fatta men orkade inte skriva allt i detalj så kortade ner det. (historian är inte baserad på verklighet)
Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag kommer bidra med till servern är en hög rp nivå jag har ca 3k timmar på rp så jag kan rpa jag är ingen skottare jag är ute efter seriös polis rp. jag kmr bidra med en ansvarsfull och mogen rp. kommer behandla folk på bra sätt m.m har varit polis på unive innan och det var riktigt kul med utbildningar m.m
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska liksom skapa ett scenario så att det blir kul för båda spelarna/sidorna. båda ska kunna ha en chans att vinna som i ett snut jag. om du kör fån polisen i 200 och krashar in i ett träd då fortsätter du inte köra utan då accepterar du förlusten och tänker typ att det är kul att polisen fick mig denna gång.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. Fear rp att man inte värnar om sitt liv. powergaming. man t.ex kraschar med bilen men rpar inte på skador. meta gaming. man använder sig av ooc info ingame. RDM. man dödar någon utan anledning. VDM man använder sin bil som vapen och kör över folk utan anledning.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har 3k timmars rp tid på unive men tog en pause men är tillbaka snart igen. hette FexyX på mitt förra forum konto men glömde inloggingen.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? e FexyX på mitt förra forum konto men glömde inloggingen. kan bevisa på flera sätt. Sorry för en hel svenska uppgift om min karaktär och för att den var väldigt vimsig. + 3llee_ lät mig skriva en ny innan 24h har gått
Vad är ditt discord namn? fexyx
Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Berg och han föddes år 2000 den 25 februari. När Tony var liten blev han inte behandlad så bra i skolan. Han blev mobbad av ett gäng grabbar som gick i 9an när han gick i 7an. Det dom gjorde mot Tony var så dåligt att han aldrig mer ville gå till skolan. Tony stannade hemma från skolan i flera veckor men tillslut var han tvungen att gå. När Tony gick tillbaka till skolan mötte han på Killarna som hade mobbat han tidigare. Denna gång verkade dom inte bry sig om honom iallafall var det de han trodde. Tony gick på sina lektioner och skoldagen tog slut. När Tony skulle gå hem så såg han dom där killarna i 9an stå borta vid basketplanen på skolgården. Han hoppades att dom inte skulle se han eller lägga märket till honom. Tony gick förbi basketplanen och började gå mot sitt hus som låg en bit från skolan men då från ingen stans tog någon tag i han och drog in han bakom en husvägg utanför skolan. Det var en en av det tuffa killarna i 9an. Han ropade på sina kompisar och dom gick fram till Tony. En av killarna frågade varför han inte hade varit i skolan på fler veckor. Tony svarade inte och det resulterade med ett slag i magen. Tony svarade sen på varför han inte hade kommit. Han sa att han hade varit väldigt sjuk men det brydde sig inte dom kola killarna sig om. Den största och fetaste av killarna frågade om Tony någonsin hade rökt. Han sa nej och att han inte tänker börja häller. Den feta killen tog fram en joint och lighta den. Han sa ta ett bloss fegis men Tony sa nej jag vill inte då tog en av det andra killarna fram en pistol och sa ta ett bloss nu annars vet du vad som händer. Tony visste att killarna var farliga men han visste inte om att dom hade vapen. Tony tog tag i jointen och förde den sakta mot munnen medans alla stirrade på honom. En av dom sa kom igen nu då men Tony ville verkligen inte så han kastade iväg den och trängde sig i mellan den tjocka killen och den med vapen. Han med vapnet tappade sin pistol och dom hann inte stoppa Tony. Han sprang allt vad han hade det kändes som om han sprang snabbare en Usain Bolt. Han sprang och sprang och nu hade killarna i 9an börjat springa efter. Tony blev trött så han stannade till för att han låg så långt fram. Han vilade lite och märkte att han hade sprungit in till centrum vilket var en bit. Han började kolla sig runt och såg att killarna var inte alls långt bort nu så han började springa igen men denna gång sprang han inte alls lika snabbt. Han såg en polis bil lite längre fram och sprang till den men ingen var i den. Tony sprang in i ett gatu område men han visste inte om att killarna i 9an var efter honom fortfarande så han satte sig på kanten av vägen utanför ett hus med huvudet i famnen. Sen hör Tony hur en pistol laddas om. Han blev rädd och kollade runt och där stod dom till höger om han men dom var bara 3 st nu och innan var dom 5. Killen med pistolen sa upp med händerna och försök inte springa nu. Tony lyssnade på han och tog upp händerna. killen sa att det var riktigt dumt av honom o springa och rörde sig närmare och närmare Tony. nu var han inte alls långt bort. Tony såg då sin chans att ta pistolen av killen men han misslyckades och det resulterade med att killen råkade skjuta men missade Tony som tur var. killen blev riktigt rädd själv då han aldrig hade skjutit tidigare. Polisen hörde skotten då dom inte var långt borta. dom rörde sig mot Tony och killarna med dragna vapen men det visste inte Tony och dom om. killen sa till sina kompisar vi måste dra fort. Dom lämnade Tony ifred och vände ryggen om och började springa och då så mötte dom på polisen. Ena killen hade vapnet i handen och polisen riktade på han och sa släpp vapnet. Tony såg allt som hände från väg kanten helt chokad. men så dum som killen var så började han skjuta mot polisen och samma sekund som han skjöt första skottet så blev han själv träffad i låret av polisen. killens kompisar började springa men det brydde sig inte polisen om dom prioriterade den skottskadade som hade nu släppt vapnet. Han låg på backen och skrek och grät av smärta. polisen säkrade pistolen och kallade in en ambulans. Medans dom inväntade ambulansen så frågade polisen varför han valde att skjuta och han sa att han inte visste vad som flög i honom. senare kom ambulansen till platsen och förde den skottskadade till sjukhuset. polisen var kvar och skulle leta efter hans kompisar. då träffade dom på Tony som satt vid vägkanten och såg allt dom frågade han om det var han dom hade skjutit mot förut och Tony sa ja men dom missade och råkade. polisen frågade vad som hade hänt och Tony sa att dom har mobbat han i flera månader och veckor. Sen tackade han polisen för att dom fick ett stopp på det och nu skulle killarna aldrig våga röra Tony igen och troligtvis ingen annan. Polisen frågade lite vad som hade hänt innan och Tony förklarade de för dom. detta gjorde att Tony såg upp till polisen fram över och därför vill Tony då bli polis själv när han blev stor så han ska följa sin dröm.
sorry för att det kan vara svårt att fatta men orkade inte skriva allt i detalj så kortade ner det. (historian är inte baserad på verklighet)
Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag kommer bidra med till servern är en hög rp nivå jag har ca 3k timmar på rp så jag kan rpa jag är ingen skottare jag är ute efter seriös polis rp. jag kmr bidra med en ansvarsfull och mogen rp. kommer behandla folk på bra sätt m.m har varit polis på unive innan och det var riktigt kul med utbildningar m.m
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska liksom skapa ett scenario så att det blir kul för båda spelarna/sidorna. båda ska kunna ha en chans att vinna som i ett snut jag. om du kör fån polisen i 200 och krashar in i ett träd då fortsätter du inte köra utan då accepterar du förlusten och tänker typ att det är kul att polisen fick mig denna gång.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. Fear rp att man inte värnar om sitt liv. powergaming. man t.ex kraschar med bilen men rpar inte på skador. meta gaming. man använder sig av ooc info ingame. RDM. man dödar någon utan anledning. VDM man använder sin bil som vapen och kör över folk utan anledning.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har 3k timmars rp tid på unive men tog en pause men är tillbaka snart igen. hette FexyX på mitt förra forum konto men glömde inloggingen.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? e FexyX på mitt förra forum konto men glömde inloggingen. kan bevisa på flera sätt. Sorry för en hel svenska uppgift om min karaktär och för att den var väldigt vimsig. + 3llee_ lät mig skriva en ny innan 24h har gått